Inlägg från: Bellsam |Visa alla inlägg
  • Bellsam

Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)

bbella.blogg.se

Här i mitt lilla "hem" skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det blir en del mamma- och gravidprat och även en massa annat som dyker upp i mitt huvud.
  • Bellsam
    Tjofsen skrev 2011-01-20 18:47:27 följande:
    Jättetrevlig blogg tycker jag.
    Tackar Glad
    Tycker din också var väldigt bra. Lägger till dig på bloglovin så får jag lite mer att läsa om dagarna Glad
  • Bellsam
    Bellsam skrev 2011-01-20 20:32:01 följande:
    Tackar Glad
    Tycker din också var väldigt bra. Lägger till dig på bloglovin så får jag lite mer att läsa om dagarna Glad
    Så länge den inte har en standardmall så är jag nöjd Glad
    Min blogg har inte heller den roligaste designen men den funkar. Har du varit inne på www.designadinblogg.se/ ? Där hittar du lite tips på hur man kan göra bloggen lite roligare.
  • Bellsam
    Buse skrev 2011-01-20 20:40:32 följande:
    Jag har sökt och sökt men blir alldeles galen av allt :P Är så mycket hit och dit. Men den får duga så länge :)
    Jag vet, men de förklarar väldigt bra om hur du ska göra vissa saker, steg för steg. Testa något "lätt" först. En enda liten detalj kan ändra väldigt mycket. Men självklart dugen den Glad
  • Bellsam
    Buse skrev 2011-01-20 20:56:22 följande:

Tack så jätte mycket. Jag får sätta mig någon kväll när jag har en massa tid och tålamod :P Jätte fin blogg förresten, kollade in din. Och grattis till magen Skrattande

Tack så mycket Glad
    Är inte helnöjd med min blogg men den funkar så länge tycker jag Glad
  • Bellsam

bbella.blogg.se

Min lilla prins har nu blivit stor

Har idag kikat igenom en massa filmklipp och insett att min lilla kille inte är så liten längre. La upp ett filmklipp på min lille kille från när han är ca ett halvår gammal.

Svar på tråden Länka er blogg här *nyfiken* på vad ni skriver i bloggen :)