• Perry the Platypus

Tempurmadrasser - fantastiska eller överskattade?

Öerväger att köpa och vill gärna höra några åsikter.

Statstjänsteman och anarkist i en enda röra.
  • Svar på tråden Tempurmadrasser - fantastiska eller överskattade?
  • Hanna1978

Oh dom är fantastiska. Kan ta några nätter att vänja sig men sedan längtar man alltid hem till sin egen underbara tempur när man sover borta!

• Cia o krabaten

Jag har lånat en en gång och gillade den inte alls, precis som kudden tyvärr.
    Andra sängar/kuddar passar min kropp bättre. 

• Perry the Platypus

Tack!

*sparkar till tråden*

• Perry the Platypus
    Hanna1978 skrev 2010-07-10 21:13:47 följande:
    Oh dom är fantastiska. Kan ta några nätter att vänja sig men sedan längtar man alltid hem till sin egen underbara tempur när man sover borta!
    Eh du? En kompis säger att de är omöjliga att  ha sex i.... Har du något att säga i frågan??
  • alvide

De formar sig efter kroppsvärmen. Det är nog ovant o kanske inte känns så mysigt i början men sen väl man blir van så är tempusmadrass super. Har man ont i kropp är det jättebra men har man inte det så är det väl onödigt. Provligg först. Jag tror att min svärfar fick låna hem först för och se om det passade eller inte.

• Therese H

Har aldrig provat madrassen, men ääälskar min kudde Tror att det är en varesak faktiskt

• Jempa L

Hur står sig Jysks "WellPur" i förhållande till en äkta Tempurmadrass? Någon som har klämt o kännt på bägge som kan jämföra?

Storskrutt nov-05, Lillskrutt 9 mars-08.
  • Hanna1978
    Perry the Platypus skrev 2010-07-10 21:56:57 följande:
    Eh du? En kompis säger att de är omöjliga att  ha sex i.... Har du något att säga i frågan??
    Har inte upplevt något problem i. Vår son blev till i denGlad. Man kan ju välja hårdhet och hur tjock själva tempurmadrassen är. Din kompis kanske har en mjukare...
  • Linda1976
    Jempa L skrev 2010-07-11 01:04:14 följande:
    Hur står sig Jysks "WellPur" i förhållande till en äkta Tempurmadrass? Någon som har klämt o kännt på bägge som kan jämföra?
    Ren gissning säger mig att Jysk inte ens är i närheten.

Har både madrass och kudde och de är LJUVLIGA. Sover skitdåligt borta när jag är van min alldeles superba Tempur. 
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Leone i Västerås

Jag har haft kudde och bäddmadrass från Tempur sedan 1993, och kan absolut inte tänka mig att vara utan nu. De första dagarna kändes det helskumt, men sen vande sig kroppen och nu sover jag jättebra med dem.
    Jag byter kudden kudden vart tredje år och madrassen senast vart femte, för jag tycker de känns annorlunda sedan.

Vad det gäller sex är det absolut inga problem

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
Svar på tråden Tempurmadrasser - fantastiska eller överskattade?