Inlägg från: Ekrlsn
|
-
-
ny design och header som du kanske såg igårkväll ;) kommer nya bilder idag och även funderingarAmandaBrun skrev 2010-07-22 13:24:56 följande:Då får du börja blogga nu då för nu följer jag digMammaEmelie91 skrev 2010-07-22 11:32:27 följande:mammatillebbaa.blogg.se - 19år och blivande tvåbarnsmamma!
-
det funkar just nu, jag gör säkert om det igen. suck. ibland e det trist att känna sig själv :DAmandaBrun skrev 2010-07-23 22:06:34 följande:Ja stiligt värre!!!
-
en massa uppdateringar i min blogg, och idag kommer det upp lite olika listor :)
ewakarlsson.net -
En fråga till er läsare
www.ewakarlsson.net -
Lite bilder på elin, hon e sjuk och sjunger för sin lillasyster i magen
http://www.ewakarlsson.net/
-
Ny design och även gjort lite nya designer till andra.
www.ewakarlsson.net -
men du har ju en fin blogg :D ska ge mig på första blogg.se designen ikväll, spännande att seAmandaBrun skrev 2010-08-15 16:00:08 följande:Vill också kunna!
Buhu. *totalt obegåvad*
Idag handlar min blogg om gårdagens fin besök
www.artanimagen.blogg.se -
absolut :) finns länk i min blogg, fliken bilder och sen albumet header så ser du vad jag har gjort. uppdateras så fort folk e nöjda :)AmandaBrun skrev 2010-08-15 16:13:19 följande:Du måste visa resultatet förresten!
-
Ännu en design avklarad. Gör en om dagen nu känns det som. Men nu är kön tom så letar nya objekt
ewakarlsson.net