BIM runt 10 Augusti - Häng på!!
Jag har fått trådiga flytningar så äl är på g ;) killen och jag har bestämt för att köra varje dag, så vi inte missar något :D kramar!
Jag har fått trådiga flytningar så äl är på g ;) killen och jag har bestämt för att köra varje dag, så vi inte missar något :D kramar!
Men om jag har ägglossning imorgon, finns ägget då i livmodern eller är det på väg dit? :) har en fråga till er alla : tycker ni att det är FEL att jag skaffar barn nu? Kramar
Okej :) tack för svaret iaf. Men jag fattar inte det här med ägglossningrn. Om den är idag, släpps ägget då? När då? Kramar
jag är på äl+1 idag, och jag har också lite ont i högra äggstocken... men det kan väl inte visa sååå tidigt, eller? :o
MJF - låter lovande för dig :D Jag har inte fått några symtom, har varit sjuk igår och är sjuk fortfarande ännu idag. förkyldning. :(
Hoppas att du får ett stort , klart pluss :D
Myfanny - när har du bim då? =) jag har den sjunde, känns som en hel evighet dit... och precis som du så kan jag verkligen inte låta bli att inte tänka på några eventuella symtom... hehe. kram!
hehe.. idag har jag varit otroligt trött, sov hela 12 (!!!!) timmar idag, sammanlagt... men känner mig lite piggare nu, men börjar må illa... Nä, det måste nog vara för att jag är sjuk. :(
Nu börjar jag få ont/molvärk i nedre delen av ryggen. Brösten ömmar nåt emormt och har även blivit större. Jag känner nästan på mig att det är nåt där inne, en känsla jag har i kroppen lixom..
Hur går det för er andra, har ni några symptom och när kommer ni testa första gången? Jag kommer nog testa på måndag eller tisdag.
oj grattis :)
Jag är precis som du, kommer inte ta ut något i förskott eller så, kommer nog börja glädas när jag SER att babyn är okej. Då är det nog läge och jubla ;) hehe. kramar
Hej på er :) undrar om ni vet något om blödningar under graviditet? Jag såg två streck i tisdags , bim-4 men igår har jag börjat blöda och även lite ont i magen men det försvann efter ett tag. Idag har jag haft ont i magen hela dagen men det kommer inte mycket blod, bara brunt typ... Har jag fått missfall? :( kram!