Inlägg från: Byhlin93 |Visa alla inlägg
  • Byhlin93

BIM runt 10 Augusti - Häng på!!

Jag har fått trådiga flytningar så äl är på g ;) killen och jag har bestämt för att köra varje dag, så vi inte missar något :D kramar!

• Byhlin93

Men om jag har ägglossning imorgon, finns ägget då i livmodern eller är det på väg dit? :) har en fråga till er alla : tycker ni att det är FEL att jag skaffar barn nu? Kramar

• Byhlin93

Okej :) tack för svaret iaf. Men jag fattar inte det här med ägglossningrn. Om den är idag, släpps ägget då? När då? Kramar

• Byhlin93

jag är på äl+1 idag, och jag har också lite ont i högra äggstocken... men det kan väl inte visa sååå tidigt, eller? :o

• Byhlin93

MJF - låter lovande för dig :D Jag har inte fått några symtom, har varit sjuk igår och är sjuk fortfarande ännu idag. förkyldning. :(

Hoppas att du får ett stort , klart pluss :D

• Byhlin93

Myfanny - när har du bim då? =) jag har den sjunde, känns som en hel evighet dit... och precis som du så kan jag verkligen inte låta bli att inte tänka på några eventuella symtom... hehe. kram!

• Byhlin93

hehe.. idag har jag varit otroligt trött, sov hela 12 (!!!!) timmar idag, sammanlagt... men känner mig lite piggare nu, men börjar må illa... Nä, det måste nog vara för att jag är sjuk. :(

• Byhlin93
    MyFanny skrev 2010-07-30 15:32:40 följande:

Nu börjar jag få ont/molvärk i nedre delen av ryggen. Brösten ömmar nåt emormt och har även blivit större.Glad Jag känner nästan på mig att det är nåt där inne, en känsla jag har i kroppen lixom..  

Hur går det för er andra, har ni några symptom och när kommer ni testa första gången? Jag kommer nog testa på måndag eller tisdag.

Jag har också sånna symtom som du har, har även ont i magen.. känns lite som mensvärk men lite svagare typ... Har också en känsla att det är något där inne men jag vågar inte hoppas :) hehe. Ska testa mig på bim dagen för säkerhets skull :)

kram!
  • Byhlin93

oj grattis :)

Jag är precis som du, kommer inte ta ut något i förskott eller så, kommer nog börja glädas när jag SER att babyn är okej. Då är det nog läge och jubla ;) hehe. kramar

• Byhlin93

Hej på er :) undrar om ni vet något om blödningar under graviditet? Jag såg två streck i tisdags , bim-4 men igår har jag börjat blöda och även lite ont i magen men det försvann efter ett tag. Idag har jag haft ont i magen hela dagen men det kommer inte mycket blod, bara brunt typ... Har jag fått missfall? :( kram!

• Byhlin93
    gryning2 skrev 2010-08-05 20:55:47 följande:
    Låter som det kan vara ett tidigt MF. Du har alltså plussat för några dagar sedan? Gör ett nytt gravtest, om det är negativt är det troligen MF. Är det positivt kan du ju vänta ett tag och se om du fortsätter blöda. Jag fick ett tidigt MF tio dagar efter att jag plussade i maj och då blev gravtestet negativt efter jag hade slutat blöda.
    jo, jag fick ett missfall. plusset blir bara svagare och svagare... Tråkigt... :(
    När kan man börja försöka igen? måste jag vänta på nästa mens eller hur fungerar det?
  • Byhlin93
    kiwi2012 skrev 2010-08-15 10:45:29 följande:
    hej...

har en liten fråga...

jag är på bim-5 idag och testade mig med CB, det vågrätta strecket är starkt och det andra syns i en viss vnkel.
    testade mig  Minus på bim-8...

skall ha mens den 19 augusti alltså och har symtom men nu till min fråga, är det "vanligt" att testa Minus först
    och sen ett Plus ??

är det ngn som gjort det här?
    ja det är vanligt :) Många brukar få minus först innan dom får pluss. Så har du fått ett pluss nu så grattis :D
  • Byhlin93
    emmmm skrev 2010-08-16 11:56:01 följande:
    Ingen mens ännu, men negativt på test..
    hoppas på att du är låghormonare!

Här så har jag precis börjat försöka igen :) Har äl om två dagar, så bara att köra på här :)
  • Byhlin93
    emmmm skrev 2010-08-31 15:10:17 följande:
    vad menas med det då? Att det inte visar eller? :P Ingen mens & inget + här än så länge. Hur går det för dig då??
    Låghormonare är typ att HCGhalten produceras långsammare eller någotsånt. Det är riktigt konstigt, men vissa tjejer får sitt pluss när dom är i 4-6 månaden. Min mamma var gravid med min stora syster & hon fick veta det genom ett graviditetstest som visade pluss i 6 månaden :) så det är väldigt olika. Vissa kanske testar och får ett pluss bim-5 medans andra får vänta lite längre. :p

Här går det bra, jag tror jag har blviit på smällen för ett tag sen. Började för tre månader sen iallafall & jag tror vi lyckades på första försöket. Min mens har varit riktigt oregelbunden, känner mig trött & magen bubblar konstant! Mina bröst spända och magen är också spänd. Har haft svamp i underlivet två gånger på under en månad .... Låter det som det är något eller vad tror du ? (:

kram!
Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!