Inlägg från: isolande |Visa alla inlägg
  • isolande

BIM runt 10 Augusti - Häng på!!

Har BIM den 14 aug så jag hoppar in här. Ska dessvärre på stort bröllop samma dag och är inte särskilt sugen på att dricka alkohol.... Nån som har bra tips på hur man slingrar sig ur det?
    Är annars en sån som inte direkt spottar i glaset Tungan ute

• isolande

Hejja emmm, hoppas du slipper mensen i 9 månader framöver, håller tummarna :) 

Tänkte testa mig på BIM på lördag den 14 igen så får vi se....hoppas.....

• isolande
    emmmm skrev 2010-08-12 16:20:47 följande:
    Tack & desamma till dig hörru :) Ja varför inte dra till med att du kanske känner dig hängig eller ska börja på ett nytt sundare liv eller något sånt på bröllopet? Flört 
    Ja, det får nog bli nåt sånt, ha, ha! Till saken hör att jag är en riktig skorsten med cigaretter när jag är på fest oxå (röker ej annars...) och har sagt att jag ska lägga av med feströkandet EFTER bröllopet. Alla som är där är dessutom mycket nära vänner så det kommer bli svårt att komma undan med lögnen. De kommer ju fatta liksom....Tungan ute

BIM imorgon, hi, hi. Mina bröst är så stora så de inte får plats i min vanliga BH, precis som de var när jag var grav tidigare, så det är pirrigt värre.....
  • isolande

vaknade 05.20 idag och testade ned på BIM så det blir nog ett glas vin och en cig ikväll och nya tag!

Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!