Inlägg från: Elias08 |Visa alla inlägg
  • Elias08

BIM runt 10 Augusti - Häng på!!

Hej! =) hakar på här jag oxå! beräknad BIM den 10:e augusti... Hoppas det tog sig!  =) Dags för ett lillsyskon nu tycker vi....=)

• Elias08

grattis MyFanny och Labolina74!! =) själv har jag gjort ett test som visa- har Bim i morgon... så kanske finns det fortfarande lite hopp....=/

• Elias08

Jag gjorde ett test i morse och tyckte mig se ett svagt streck på plusset...=) hoppas ska göra ett nytt på onsdag och se om jag hade rätt...:)

• Elias08

samma här.. fick den idag...Rynkar på näsan  Får hoppas på nästa ÄL i stället! Glad Lycka till till er andra!

• Elias08
    gryning2 skrev 2010-08-12 12:39:01 följande:
    Har fortfarande inte fått min mens, men negativt test igår morse. Jag TROR ju det var BIM +1 igår men jag är inte riktigt säker... Idag har jag inga symptom alls tyvärr så jag vet inte vad jag ska tro. Jag tänkte testa igen på lördag morgon. Kanske är jag låghormonare, eller så har jag låång menscykel. Jag har dålig koll på min cykel tror jag. 

Trist marilyn84 och Elias08! Kanske att vi ses i någon annan BIM-tråd om det inte blir något för mig heller....

Hoppas på att du är låghormonare då....=)

Lycka till iaf...

• Elias08

emmmm, min mens kom i morse...)= * så nu är det nya tag runt den 24...Glad hoppas det blev något för dig!

• Elias08
    gryning2 skrev 2010-08-13 11:26:07 följande:
    Tack! Ska testa i morgon. Idag har jag känt illamående och har "kort stubin" vilket jag haft tidigare vid graviditet.... Kan symptom bara komma och gå, jag tycker om man plötsligt känner sig helt "bra" då bör det ju vara en skengraviditet =(
    Hmm jaa kroppen kan ju spela en ett spratt ibland men Vi får hoppas på att du är gravid!
Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!