• aeoeo

BIM runt 10 Augusti - Häng på!!

hej Glad

BIM den 7e aug! lääängtar så till äl och bim!

• aeoeo
    Byhlin93 skrev 2010-07-16 13:28:51 följande:
    längtar jag med en massssa :D

aeoeo-  du och jag har bim samtidigt :D ska i följas måt och se hur det går? ;)

KRAM!
    ja absolut! Glad när jag blev gravid första gången hade jag ingen att prata med som var/hade nyligen varit gravid. så det är bara jättekul!

kramkram Glad
  • aeoeo
    Byhlin93 skrev 2010-07-16 17:00:26 följande:
    aeoeo - hehe. det här är första barnet för mig och andra försöket :) Hur länge har du försökt ? :)

kram!
    oh, det här är första försöket för mig/oss. tog ut min kopparspiral förra måndagen, men BM sa att man kunde bli gravid direkt om man hade haft sex en vecka innan "uttaget" vilket vi har haft. nu har jag mått illa och känt mig rätt konstig (fast inte på det sättet man gör när man är sjuk) sen i fredes. det kan väl ändå inte vara så att jag blev gravid direkt?

vad jag tror är att det inte passar in i cykeln, MEN nu börjar jag undra eftersom min förra mens (som jag hade precis innan jag tog ut spiralen) INTE ALLS var som den brukar. den var kort och sparsam OCH helt utan mensvärk (vilket jag ALLTID har, så smärtsam att jag nästan kräks).

guuuud, jag vet varken ut eller in :(
    men... jag antar att det är så här nu eftersom den biologiska klockan inte tickar utan vrååålar: B E B I S!

Skrattande
  • aeoeo

nej inte förra måndagen, utan i måndags (den 12e juli)

• aeoeo

samma här. jag tror jag har äl imorgon (onsdag) så det har vart lakansaktiviteter varje dag nu sen i lördesGlad

lägger till mig på listan:

BIM 2 aug - Pilla84
    BIM 6 aug - Lilla Emma
    BIM 7 aug - Byhlin93
    BIM 7 aug - aeoeo
    BIM 8 aug - Prinsessa82
    BIM 9 aug - MJF
    BIM 10 aug - Engla Adelaide
    BIM 10 aug - Labolina74
    BIM 10 aug - Julia
    BIM 10 aug - gryning 2
    BIM 10 aug - MyFanny 
    BIM 10 aug - M anna

• aeoeo
    gryning2 skrev 2010-08-09 14:50:30 följande:
    Åå precis så har jag också!! Har väntat på mensen sedan lördag men ingenting än. Har tagit test som varit negativa. Hur frustrerande som helst ju =(
    gryning2 och ankan30:

samma här! bim i lördags, ingen mens, negativa test, svullna bröst, jättetrött och illamåenda sen förra helgen :(
    blir helt knäpp av att väntaväntavänta...
  • aeoeo

fortfarande ingenting, förutom illamående och ömma/trötta leder. jättetrist!

ankan30: nääe! Rynkar på näsan

• aeoeo

still nuthin Rynkar på näsan

och på min förra grav (för nästan 8 år sedan) gjorde jag första gravtestet lite mer än en vecka efter beräknad bim, så jag vet inte ens om det är så att jag är låghormonare eller inte...

Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!