BIM runt 10 Augusti - Häng på!!
Hejsan!
Vill oxå gärna hoppa in. Har BIM till helgen, 6-7/8.
KRAM
Hejsan!
Vill oxå gärna hoppa in. Har BIM till helgen, 6-7/8.
KRAM
Kunde inte hålla mig utan gjorde ett test idag, 4 dagar innan bim och det blev - kollade igen efter tio min o tyckte mig se ett svagt streck under lampan vid fläkten.. vet att det inte gills men oj vad man önskar..
Blir galen.. tänker och känner efter alldeles för mycket.. men vet ändå nånstans därinne i bakhuvudet att mensen är på väg.. =(
Har bim imorgon och har nu fått en massa vita flytningar.. är mensen på g då???
jo.. men jag vet inte om det brukar va exakt så dan före mens.. är snurrig i skallen av alla "symptom" man letar efter eftersom man längtar så efter ett plus så jag vet snart varken fram eller bak... =)
Hade bim igår och gjorde precis ett test som var hur negativt som helst men ändå ingen mens. Har mått illa i över en vecka och har fått större och ömmande bröst samt mensvärk. Har två barn och då jag var gravid med bägge så visade testerna direkt vid bim. Känner mig nu bara jätteledsen och besviken då jag känner på mig att mensen är på väg men kanske bara dröjer då jag påverkas så mycket av detta psykiskt genom att jag tänker på det hela tiden..
Tack!! =)
Ja verkligen!!! För symptomen finns ju där.. tror jag... Brösten har även fått en massa synliga ådror och det spänner i dom, har en äcklig smak i munnen, ungefär som blodsmak, illamående och trötthet men bara negativa test... =(
Har ätit cerazette sen min dotter föddes -04, har funkat jättebra med nån enstaka blödning bara. slutade äta dom den 5/6 och hade då haft en blödning i några dagar ett par dar innan. Mensen kom sen igång den 11/8 och var normal och efter mina beräkningar så skulle jag då ha bim 8/8 vilket var igår..
Håller på o bli galen av att ha symptom men bara -
Tålamod e tydligen inte riktigt min starka sida... haha
mensen kom igång 11/7 mena jag.. =)
Inatt kom mensen med buller och brak, mår fortfarande exakt som innan då jag upplevde tusentals symptom men nu är den här. Ledsen..