BIM runt 10 Augusti - Häng på!!
Jag kan haka på =) Fick missfall 30/5 och fick tillbaka första mensen efter detta nu i lördags 10/7. Så det borde bli nästa BIM runt 10 Augusti. Vill också ha en aprilbebis!!
Jag kan haka på =) Fick missfall 30/5 och fick tillbaka första mensen efter detta nu i lördags 10/7. Så det borde bli nästa BIM runt 10 Augusti. Vill också ha en aprilbebis!!
Jag har BIM troligen 10/8 men ev. redan nu på lördag 7/8 då jag är osäker på min menscykel. Känner också en knepig molvärk nedåt nu och det "pirrar" i brösten. Men jag har varit skengravid tidigare så det behöver inte betyda någonting.... =/ Hade hur mycket symptom som helst förra månaden och då var jag ändå inte gravid. Men man hoppas. Jag ska iaf testa på lördag morgon, är så nyfiken.... Lycka till alla andra!
Uppdaterar BIM-listan, vi måste ju föra in våra pluss!
BIM 2 aug - Pilla84
BIM 6 aug- prinsessa82
BIM 6 aug - Lilla Emma
BIM 6-7 aug Ankan30
BIM 7 aug - Byhlin93
BIM 7 aug - aeoeo
BIM 8 aug - MyFanny
BIM 9 aug - MJF
BIM 10 aug - Engla Adelaide
BIM 10 aug - Labolina74
BIM 10 aug - Julia
BIM 10 aug - gryning 2
BIM 10 aug - M anna
BIM 11 aug - Elink84
BIM 13 aug- MD77
Testade imorse på BIM-4 och tyckte att jag kunde se ett svaaaaagt streck, men det kom typ efter 10 minuter så det räknas ju inte. Man stirrar ju på den där j*a stickan tills man ser i kors och ser två streck! Men ska ta nytt test imorgon. hoppas hoppas!!
Jag tycker min molvärk avtar nu och likaså ömmande bröst =( De här dagarna innan BIM är bara så jobbiga. Nu har jag det lugnt på jobbet också så jag hinner fundera. Man blir nästan knäpp av att inte veta om det är något eller inte ju!! Var lika förra månaden också att jag funderade och funderade och till slut kom mensen. Hur gör ni för att inte gräva ner er? Min sambo fattar inte alls det här, han tycker liksom att "det blir när det blir och ingen idé att tänka mer på det..." Önskar jag kunde vara mer som honom. Men jag kan liksom inte släppa tanken och går och inbillar mig små symptom hela tiden. Och då blir man ju till slut skengravid och är helt säker att det ÄR något. Nej usch nu är jag totalt frustrerad. Tur det finns internetforum att skriva på =/
Har precis kommit hem från semestern och jag är suuuuper glad!! BIM -2 och jag hann knappt kissa på stickan innan det kom fram två streck.
Plusade nu på försök 8:a (fick missfall försök 5), hoppas hoppas denna vill stanna och gro ordentligt
Ingen mens fortfarande här heller. Har inte testat något mera än men funderar att testa i morgon bitti. Hur många dagar brukar ni vänta att testa igen vid ett negativt test? Borde det inte funka att testa igen efter 2 dygn? Har sedan i går även illamående som känns helskumt. Molvärken håller i sig också så det känns ändå förhoppningsfullt. Det är 3 år sedan jag var gravid sist men jag har för mig att jag inte plussade förrän några dagar efter BIM då... Hoppas det är lika nu =)
Har fortfarande inte fått min mens, men negativt test igår morse. Jag TROR ju det var BIM +1 igår men jag är inte riktigt säker... Idag har jag inga symptom alls tyvärr så jag vet inte vad jag ska tro. Jag tänkte testa igen på lördag morgon. Kanske är jag låghormonare, eller så har jag låång menscykel. Jag har dålig koll på min cykel tror jag.
Trist marilyn84 och Elias08! Kanske att vi ses i någon annan BIM-tråd om det inte blir något för mig heller....
Hoppas på att du är låghormonare då....=)
Lycka till iaf...
Fick mensen nu, känns skönt faktiskt så jag slipper fundera.... blir nya tag med ett försök för maj-bebis istället alltså...