BIM runt 10 Augusti - Häng på!!
Har bim 9 Aug då blir detta försök nr 1 sen missfall i Juni
Har bim 9 Aug då blir detta försök nr 1 sen missfall i Juni
Nu är mensen över för denna gång så ikväll hoppas jag vi sätter igång & fortsätter varannan dag eller var tredje beroende på humör & ork
Hej alla! Hur går det för er? Jag har sen i tisdags haft flytningar & ont runt äggstockarna, troligtvis hade jag äl den 19-20 men har kört på mkt & ofta Men har fortfarande ont runt äggstockarna & vet inte riktigt vad det beror på & speciellt vid samlag kan de smärta ( inte så att jag vill avbryta ) men visst känns de.
Någon idé ?
jag är på äl+1 idag, och jag har också lite ont i högra äggstocken... men det kan väl inte visa sååå tidigt, eller? :o
Uppdatering : Inge ont runt äggstockarna längre, dock mer tydliga blodådror på brösten samt att dom verkar lite,lite större ( de tycker båda sambon & jag ) + att jag kissar lite oftare, eller så inbillar jag mig att jag gör de & from igår en svag känsla av "mensvärk" som kommer då & då. Nu är jag sååååå spänd på att få testa nästa helg.
Hur går de för er andra?
Jag har fått lite större bröst samt en svag känsla av "mensvärk" som kommer & går till & från sen 2 -3 dagar tillbaka, dock på tok för tidigt för något gravtecken vad jag anser då bim är 9,e Aug men hoppas ju sååååååå jätte mycket i alf.
Jahoppp..Mina fylliga bröst är dock mindre fylliga idag & det börjar kännas mer som mensvärk & min lilla stimma av hopp känns tyvärr lååångt borta men ännu ingen tant & hon borde hålla sig borta annars blir jag arg
Tog ett extra känsligt test idag men det blev neg så nu är det säkert bara att invänta mensen
Har nu i 3 dagar haft kraftig mensvärk / växtvärk eller värk i nedredelen av magen & runt äggstockarna, brösten är till & från fylligare / spända & mina bröstvårtor blir lätt styva & ömmar. Men fortfarande ingen mens & jag har aldrig ont i brösten innan mens & dessutom är magen väldigt svullen & magen krånglar med att vara hård till & från.. Vad tror ni ? Tog ju ett extra känsligt test som visa neg men ska ju ha bim på måndag 9/8.. Så kanske... Hoppas !
Hej hej ! Så kom mensen 2 dagar tidigare.. Aja.. Hoppas det går bättre för er andra. Får fortsätta försöka.
BIM 2 aug - Pilla84
BIM 6 aug- prinsessa82
BIM 6 aug - Lilla Emma
BIM 6-7 aug Ankan30
BIM 7 aug - Byhlin93
BIM 7 aug - aeoeo
BIM 8 aug - MyFanny
BIM 10 aug - Engla Adelaide
BIM 10 aug - Labolina74
BIM 10 aug - Julia
BIM 10 aug - gryning 2
BIM 10 aug - M anna