• loisan31

Vi som planerar syskonförsök efter ÄD i Europa och i Sverige

Alla som planerar syskonförsök oavsett om det är ute i Europa eller i Sverige är varmt välkomna hit och diskutera hur behandlingen fungerar, om man har frågor etc.

• Svar på tråden Vi som planerar syskonförsök efter ÄD i Europa och i Sverige
  • loisan31

Puffar tråden, ingen annan som snart kommer göra syskonförsök.

• loisan31

Halloj Hinos,

Välkommen får jag ta och säga. Hoppas att allt går bra med Signe.

Vi kommer köra på augustimensen med nedreglering och behandling i slutet på september.

Kramar

Loisan31

• loisan31
    Hinos skrev 2010-07-17 23:33:31 följande:
    Då blir det ungefär som oss... lika lång mellan syskonen om det fungerar på första försöket.. Vi tänkte göra återföringen i november/december. Mensen ska bara blir regelbunden igen och så får det ju gå två månader till med amningen. Har ju inte ammat på en månad nu.

Signe är en lite gullunge, faktiskt den sötaste på jorden. Det går hur bra som helst.

Ska ni sätta in ett eller två embryo?
    Vi vill sätta tillbaks två embryon, det är ju då som störst chans till graviditet. Jag tänkte också gå på akupunktur några gånger innan, maken ska få göra det också, tror att det är bra för blodtillförseln till livmodern bland annat.

Ska ni sätta tillbaks ett eller två? Jag vet ju er historia, med den lilla som somnade in i vecka 23, så fantastiskt att Signe höll sig kvar hela vägen och att ni nu har henne hos er.

Kramar

Loisan31
Svar på tråden Vi som planerar syskonförsök efter ÄD i Europa och i Sverige