Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Jag längtar till jul!!!

Varför är tråden fäst för? Risk för en massa neggon....

Varför är fabriksgjorda pepparkakor hopplösa på knacktestet?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee

Tror vi håller på att utveckla en ny jultradition. Förra året köppte jag och ugan varsin julmugg på Coop. Idag hade de tagit in årets julmuggar och genast köpte vi varsin Tomte

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee

Ok, denna är från förra året. Om ni inte vill lyssna på hela så titta åtminstone mellan 4:20 och 6:20 (lovar er ett "awww" ungefär mitt i)

• Aniiee

Någon som har pejl på någon inte alltför stor och inte alltför svag julig ljuskälla? Jag önskar mig något att ställa på nattduksbordet som både får plats, har julmotiv och som är stark nog att läsa vid.....

• Aniiee
    molly50 skrev 2020-11-15 16:20:20 följande:
    En bordsstjärna kanske?
    Ja, något sådant. Jag kollade på några på ÖB härom men de var så stora allihop.
  • Aniiee
    molly50 skrev 2020-11-17 09:00:23 följande:
    Det ska ju finnas mindre stjärnor också. Det har jag sett. Rusta kanske har.
    Får kolla på rusta på torsdag. Ska ändå till Citygross =P
  • Aniiee
    fluu skrev 2020-11-18 18:04:06 följande:

Lars Lerin som julvärd känns inte som ett så kul och bra val i år(även om han är trevlig). Detta skitår hade jag önskat någon överdrivet folkkär, mysig och safe person. 

Vet inte ens vem det är.

Så, vem tar vi istället? Jag röstar för återupplivning av Astrid Lindgren.... Nu levande har jag dock ingen aning.
  • Aniiee

På begäran gjorde jag igår ett lass lussebullar. Både kusar och katter och gullvagnar och liljor och pojkar.....

Själv gillar jag inte lussebullar egentligen, men de var väl ätbara iom att vi bara hade ett paket saffran Tomte

• Aniiee

Dags att köpa julmotiv till mitt korsstygnsspel.....  Vilken gillar ni?

• Aniiee
    felix le chat skrev 2020-11-27 16:53:22 följande:

Taxen med renhorn.
    Alla dar i veckan.

Den är jättesöt.
    Nandez skrev 2020-11-28 14:32:39 följande:

Katten som står och har på sig en tröja och tomteluva

Också jättesöt. Och jag får både den och taxen om jag väljer någon av dem.
    fluu skrev 2020-11-28 19:27:12 följande:
    Bah, skittelefon....

Tomtesnögubben med haren....skulle det stå.

Jag tror att snögubben är på väg att krama haren =P
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!