Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

AniieeHär skrev 2019-10-31 23:24:02 följande:
    Jag såg om glassen på pepparkakspaketet. Vi får väl se om den dyker upp. Just nu i glassväg är jag mer nyfiken på GBs nya fika-glassar....  Julmusten har dykt upp här, men ingen juleskum vad jag sett. Kommer väl när de slängt ut halloweengodiset.
    Julmusten har vi här också.
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-11-01 14:08:16 följande:
    Glassen låter intressant. Men har inte sett den här ännu.
    Det andra har jag sett här däremot.  smile1.gif
    Den kommer nog snart
  • Nandez
    AniieeHär skrev 2019-11-01 19:33:20 följande:
    Här med. Vi bara håller på att diskutera vilken vi ska hänga ut på balkongen, grangirlangen eller istapparna.....
    Svårt att vlja ibland
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-11-02 12:25:30 följande:
    Här håller maken och dottern på med att sätta upp slingorna nu.  smile1.gif
    Åh, vad mysigt. I morgon ska maken sätta upp en slinga
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-11-02 18:37:17 följande:
    Vi har satt upp några fler slingor också. Men det ska upp lite mer pynt ute också.
    Men det får vänta lite till.  smile1.gif
    Vi brukar också ha flera samt lite pynt men det väntar vi lite med
  • Nandez
    legomum skrev 2019-11-03 16:08:05 följande:
    Har suttit med julpärmen. Skrev ner i den vad jag kastade förra året och vad som behövde kompletteras/bytas ut till i år.

Sitter även lite smått med planeringen av adventskalenden vad som ska ges och vilken dag.
    Ska bli så kul med den men det krävs en hel del planering innan och förvaring efteråt.
    Så det lär nog bli en tur förbi ikea denna vecka.

Fyra helger kvar till första advent. <3
    Smart, man glömmer lätt.
  • Nandez
    fluu skrev 2019-11-03 18:27:05 följande:
    Kvällslektyr:

Jag som varit så ståndaktig så och sagt att jag inte ska köpa nya jultidningar i år(har ett antal hyllmeter liksom) och så fullkomligen kastar folk jultidningar efter mig smile2.gif Då kan man ju inte vara oartig och låta bli att läsa smile2.gif
  • Nandez
    Pirum skrev 2019-11-03 18:35:40 följande:
    Det här måste ju vara tråden för mig!
    Hela november går jag och glädjer mig åt julen och att få börja pynta och piffa. Hela december går jag runt och myser.
    Skiljde mig förra året och tog inte med mig så mycket pynt eftersom jag bor litet men nu vet jag ju vad jag får plats med,och håller på att komplettera. När barnen kommer till mig på fredagen innan 1:a advent så kommer deras rum vara fullständigt julifierat som överraskning. Tomtelakan, stjärna och julgardiner. De kommer bli så överraskade!
    Kul med flera i tråden
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!