Jag längtar till jul!!!
Borde man inte kunna kontakta moddarna på fl och be dom ta bort fästningen på tråden?
Borde man inte kunna kontakta moddarna på fl och be dom ta bort fästningen på tråden?
Jag jobbar en Rubicson digital termometer från Kjell och co. Det mesta är därifrån eftersom sambon jobbar där...
Men kan dom ta bort fästningen!? Jag glömmer gå in här eftersom jag inte får nån notis om att den uppdaterats med nya inlägg. Grrrrrr!!!
Varför stämplas inte alla julkort med en "god jul"-stämpel för? :/ det vi skickade till mamma och pappa har inte fått någon, men alla andra de fått har en. Vi har julfrimärke och la dem i en röd postlåda.
Vi har en jäkla dag på oss att julstäda och julpynta hela lägenheten, på fredag. Sen jobbar sambon varenda dag tills dess (sen i fredags). Han jobbar just nu som vikarierande chef åt sin chef som är pappaledig, och igår messade en av killarna där att han hade feber och ville bara förvarna ifall att han behövde sjukanmäla sig torsdag och/eller fredag... Gör han det måste sambon jobba (butik), för alla andra är redan schemalagda och han är den enda lediga.
Isåfall blir det 12 dagar i sträck för honom med arbete, sista veckan 12-timmarspass typ 7-19.. Och ingen tid till något pyntande what so ever och att bära upp alla kartonger ensam och fixa med gran och resterande pynt, med en busig treåring vid sidan... Nä.
Så ja..
Vi får banne mig en vit jul i år! Yay!!! Snön ligger på backen och det visar minus en vecka framåt!
God jul allesammans!!
Jag är som fluu, efter nyår tappar jag all sug på jul och vill bara ha vår och vårfärger. Sätter inte upp sakerna tidigt men efter nyår är det ju liksom slut...
Och jag njuter av att der börjar våras äntligen
Och jag är glad för att nästa vinter och jul ännu är långt bort. Snart sommar, wohooo!!!
I oktober börjar jullängtan dyka upp för mig.