Jag längtar till jul!!!
Jag inser nu att jag inte kommer kunna hålla mig till första advent! Inatt vaknade jag halv tre klarvaken och började julstädningen. Sen åkte jag till Ikea och köpte julpynt, nu är det kört...
Jag inser nu att jag inte kommer kunna hålla mig till första advent! Inatt vaknade jag halv tre klarvaken och började julstädningen. Sen åkte jag till Ikea och köpte julpynt, nu är det kört...
Nu har jag bakat saffransbullar! Jag gör vanliga vetebullar men har i ett gram saffran i degspadet och se har jag kardemumma i fyllningen istället för kanel, eller tja kanelockså Mycket populärt blev det iaf
Åh en triss-kalender vill jag ha! Finns det några fler roliga julkalendrar? Några som är lite roliga för vuxna?
Imorgon kör jag igång med pyntet, det är in enda lediga dag innan söndag så man måste ju passa på
Nu är stora julstädningen avklarad! Känns så skönt att kunna gå loss med pyntet med gott samvete
Sitter och mofflar i mig en pepparkaksmuffin från espresso house. Den är sjukt god!
Nu jag jag pyntat i tre timmar och är inte klar! Men nu sa foglossningen ifrån så nu blir det julmust-paus! Sen ska två granar kläs och jag har runt 30 klappar som ska slås in :-/
Jag kan aldrig välja om jag vill ha en stilren gran eller en "glad" gran med massor av färger så varför välja? Det får bli två granar helt enkelt