Jag längtar till jul!!!
Någon som har koll på mysiga julbloggar? Gärna lite pyssliga sådana. Är det några bloggar som kommit igång för säsongen än?
Någon som har koll på mysiga julbloggar? Gärna lite pyssliga sådana. Är det några bloggar som kommit igång för säsongen än?
Pepparkakor i småpaket finns nästan i alla vanliga mataffärer, året runt. Ofta högt upp på hyllorna har jag lagt märke till, av nån konstig anledning...
Hm, blev visst nån konstig svenska där. Men jaja, ni fattar...
Äntligen kan jag påbörja tomteverkstan ordentligt! Jag brukar göra större delen av julklapparna själv och har börjat känna mig lätt stressad över att jag inte är igång än. Men ett scrapalbum jag skulle göra till min far om hans bröllop har hängt över mig. Nu är jag äntligen klar med det så nu kan jag koncentrera mig på julklapps- och julkortstillverkningen istället.
Längtar sååå till julen nu och tills det är tillåtet att jula på riktigt. Så länge myser jag med ljus och julmusik när jag är ensam.
Oops! Har visst glömt att avbeställa månadsboken från Skaparglädje, som jag hade tänkt. Alla pysselböcker o tidningar som jag redan har, motiverar inte riktigt till något nytt köp. Men det gör inte så mycket. Det var ju en julpysselbok den här gången. Och jag lovar! Det var inte med vilje!
Passade på att gå ner på stan själv för en gångs skull, när sambon var hemma och tog ungen. Drop in hos frissan och nu macklunch på Waynes med en stor kopp te och Allers julmagasin. Det kallar jag egentid av kvalitet!
Såg att även underbara idéer har kommit med julnumret nu.
Och Claes Ohlssons har plockat fram adventsljusstakar o stjärnor. Vår tid är verkligen på gång nu!