Inlägg från: Mama Mia |Visa alla inlägg
  • Mama Mia

Äntligen kan jag påbörja tomteverkstan ordentligt! Jag brukar göra större delen av julklapparna själv och har börjat känna mig lätt stressad över att jag inte är igång än. Men ett scrapalbum jag skulle göra till min far om hans bröllop har hängt över mig. Nu är jag äntligen klar med det så nu kan jag koncentrera mig på julklapps- och julkortstillverkningen istället.

Längtar sååå till julen nu och tills det är tillåtet att jula på riktigt. Så länge myser jag med ljus och julmusik när jag är ensam.

• Mama Mia
    elinaehn skrev 2012-10-08 17:57:49 följande:
    Mama Mia har du tips på hemtillverkade klappar?

Tja, beror väl på inom vilket område du vill tillverka? Näst på listan här ska jag göra en tubhalsduk på Quick knit till farsans fru. Mamma ska få några scrappade sidor på barnen till ett album hon fick förra julen. Tanken är att det ska fyllas på med ett par sidor per år.

Till lillkillen tänkte jag virka en bil med husvagn.
  • Mama Mia

Oops! Har visst glömt att avbeställa månadsboken från Skaparglädje, som jag hade tänkt. Alla pysselböcker o tidningar som jag redan har, motiverar inte riktigt till något nytt köp. Men det gör inte så mycket. Det var ju en julpysselbok den här gången. Och jag lovar! Det var inte med vilje!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!