Jag längtar till jul!!!
Helt klart den bästa jul chokladen dom haft hittills
Tycker det låter jättemysigt! Om man säger att det är glögg och pepparkakor så väntar man sig bara det.
Om man ätit middag hemma innan så är det en perfekt avslutning på kvällen att få lite gott och varmt hos grannen
Här hemma bakar vi lussebullar med vit choklad i. Hur goooda som helst.
Vågar inte börja baka än för jag vet att så fort jag börjar smaka kommer jag inte kunna sluta....
Ang julpaket, var min som mkt konfunderad förra året när vi packade. Var inte helt med på noterna över vilka julklapparna skulle til, men ju mer tiden gick började han själv komma med saker som han tyckte vi skulle ge till dom "ensamma" barnen.
I år är han äldre (4 i nov) och har redan sedan ett bra tag tillbaka börjat prata om paketen han ska göra till barnen, kul att han ser framemot att få hjälpa mamma packa paket.
Man gör en vanlig saffransdeg, kavlar ut den och brer på smör, stör på lite socker och sen har man på grov hackad vitchoklad.
Bara såå gott (men såklart inte nyttiga)
Tyckte inte heller att Amelia var så bra som jag förväntat mig . Har hört at Lantlivs julnummer ska vara jättemysig, någon här inne som testat den ?
Här snöar det oxå, och blåser jättemycket.
Hoppas snön får stanna lite
En fråga till er som broderar.
jag har inte broderat sen jag gick i högstadiet, och då var jag inte stjärna....
Är jättesugen på att börja dock, men hur svårt är det egentligen?
Vill inte lägga ner en massa tid för att det sen ska se sp illa ut att man inte ens vill ha det uppe....