Jag längtar till jul!!!
Måste fråga er här.... vi ska ha vår julgran framför ett fönster i tvrummet, kommer se kanponfint ut utifrån.. vi brukar köra klassiskt med röda kulor, silvrigt glitter osv... men ajg har plommonfärgade gardiner... min man säger att det inte alls gör något men jag är osäker. Vi har dock precis flyttat hit och jag har inga andra gardiner att byta till utan då får jag köpa nya och det har jag inte lust med just nu, lägger hellre pengarna på annat... hur ska jag göra? '
1) strunta i gardinerna och ha granen där ändå
2) strunta i pengarna o köp nya (även om det innebär att jag måste köpa till ALLA fönster i tvrummet...
3) placera granen på ett ställe så att inte gardinerna kommer ihop med granen.
Matcha gardinerna med julgranen?? Oj, det har jag aldrig gjort, dessutom så ser våran julgran inte ut som många har med färgkombinationer och dyl.
Våran gran har massor av pynt som barnen har gjort, pynt från sambons barndom ( som har hängt i hans familjs gran), nyare pynt, glitter i minst tre olika färger. Julkulor i olika färger m .m Kaosgran? Nope den är världens finaste men jag skulle bli galen att ha gran med klassisk stil, rosetter i etc etc.