Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Plötsligt blev det winter wonderland, har kommit ca 1 dm på någon timme nu. Underbart. Vi har redan hunnit vara ute och leka i den

• Koppkaka

Men tydligen hotar SMHI med att det ska övergå i regn i eftermiddag. Måtte dom ha fel

• Koppkaka

Vi ska ge svärföräldrarna en korg med godsaker i till jul tänkte vi. Problemet är att de är mycket enkla människor som inte gillar finare mat som dyra praliner, fina korvar, öl/vin/likörer/whiskey osv. Vad sjutton ska man ha i korgen?!

• Koppkaka

Tror dessvärre vi kan stryka allt från den där listan -.- det enda te som dricks är earl grey, honung och kryddblandningar används inte, polkagrisar och marmelad gillar dom inte... Et c... Bah!

• Koppkaka

Samma här! Slask, flera plusgrader och rena marskänslan ute. Den kan vänta med att komma till typ 1 januari!

• Koppkaka

Vi skickar julkorten imorgon eller på fredag. Lägger ni i röda postlådan eller vanliga?

Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
  • Koppkaka

Sådär ja! En av sambons julklappar köpt och hämtad. Två biljetter till Leksands IF - AIK den 3 mars i Tegera Arena jag kunde inte bry mig mindre om hockey men sambon äääälskar det! Och inte minst Leksand ha jag har aldrig varit på hockey på riktigt så vem vet, det kanske blir roligt!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!