Jag längtar till jul!!!
Här vräker snön ner!
Här vräker snön ner!
Plötsligt blev det winter wonderland, har kommit ca 1 dm på någon timme nu. Underbart. Vi har redan hunnit vara ute och leka i den
Men tydligen hotar SMHI med att det ska övergå i regn i eftermiddag. Måtte dom ha fel
Husbyggemamma, nääää vad tråkigt! jäkla Sven!
Vi ska ge svärföräldrarna en korg med godsaker i till jul tänkte vi. Problemet är att de är mycket enkla människor som inte gillar finare mat som dyra praliner, fina korvar, öl/vin/likörer/whiskey osv. Vad sjutton ska man ha i korgen?!
Tror dessvärre vi kan stryka allt från den där listan -.- det enda te som dricks är earl grey, honung och kryddblandningar används inte, polkagrisar och marmelad gillar dom inte... Et c... Bah!
Hua, kikhosta vaccineras man inte mot det?! För mig sonen är det.
Samma här! Slask, flera plusgrader och rena marskänslan ute. Den kan vänta med att komma till typ 1 januari!
Vi skickar julkorten imorgon eller på fredag. Lägger ni i röda postlådan eller vanliga?
Sådär ja! En av sambons julklappar köpt och hämtad. Två biljetter till Leksands IF - AIK den 3 mars i Tegera Arena jag kunde inte bry mig mindre om hockey men sambon äääälskar det! Och inte minst Leksand ha jag har aldrig varit på hockey på riktigt så vem vet, det kanske blir roligt!