bomboo skrev 2011-10-31 13:26:34 följande:
Jag vill beställa den också, har hittat en jättefinklänning på nellys rea som jag sååå gärna skulle vilja ha på nyår, men jag vet inte om jag tycker det är värt att beställa den när vi ändå antagligen ska gå ut efter middagen :P har redan en sån nyårsoutfit. Det blir väldigt sällan så fina middagar så man kommer undan med att ha en sån fin klänning :P
Ok. Har du nå´n bild på den? Jag skulle också vilja ha lite fina nyårskläder. Inte för att vi brukar gå ut då,men det händer väl att vi firar med vännerna ändå.
husbyggemama skrev 2011-10-31 13:50:51 följande:
Har inte orkat läsa alla sidor. Har annat att göra oxå än att hänga här
Ska själv köpa julgardiner till vardagsrummet, fyra st kappor, ngn som vet en bra hemsida med snygga gardiner?
Vet inte riktigt vad jag är ute efter bara så tänkte kolla runt, har tittat på ellos och något annat postorderföretag men inte hittat DOM som jag vill ha. Det ska bli första gången som vi har julgardiner i vårt vardagsrum så jag vill att det ska bli perfekt.
Dessutom kom jag just på att vi måste köpa ny julgransfot iår då den gamla gick sönder förra året, tips på snygga såna tas tacksamt emot.
Kram på er alla julälskare, nu är det inte långt kvar!!!!
Jag kan rekommendera den här sidan.
www.lineahemma.se
De har fina julgardiner och har även lite andra saker såsom julpynt mm. Jag funderar själv på att beställa lite julgardiner där,om jag inte hittar någon annanstans. Jag skulle behöva lite nya gardiner till jul till ett par av rummen. :)