Mariohn skrev 2010-10-22 10:40:07 följande:
Nu vill jag verkligen inte kissa på din parad men av ren omtanke vill jag varna. Vi var där igår...Jag är så besviken att jag nästan grät en skvätt. Julpyntet och julstämningen var ett skämt. Inte mysigt alls. Det finns inte särskilt mycket kläder alls varken till barn eller vuxna. Det var vansinnigt mycket folk så det gick knappt att komma fram...Och vad fan har hänt med priserna? Allt är dubbelt så dyrt som det brukar vara. Hade jag vetat på förhand hade jag inte åkt dit.
Håller delvis med, priserna har ändrats så nu måste man ha koll på vad saker och ting kostar och kolla för att inte köpa sånt som man lika gärna kan köpa hemma. Dessutom är det grymt mycket folk där nu... tyvärr... vi var där för några veckorsedan på en måndag dagen efter rekordhelgen och personalen var helt i chok och denna helg som var slog det rekordet... Med tanke på att barnbidraget kom i veckan så ja du
Men man får ta det lugnt o i sin egna takt
Jag köte endel julklappar till RIKTIGT bra pris, men så hade jag min Andorid mobil med så jag kollade endel priser på nätet direkt... Köpte bla Sagaforms BBQ grillbestik för 89.95 o på nätet kostar de 398:-
Sen köpte jag en käpphäst till kompisens dotter som man trycker på öronen för 39.95. Atlantis LEGO för 99.-
Idag ska jag påbörja min jullåda till Hoppets stjärna!!! Ska bli roligt. Just nu ÖSETR det ner snö... tyvärr ser det inte ut som att det lägger sig så fortfarande syns alla löv som gärna kunde få gömma sig.