Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

fluu skrev 2018-12-14 01:22:12 följande:
    Imorgon klär vi granen(tack för tips kring granskötsel). Har bakat chokladmuffins med krossade pepparkakor att ha till. Det blev hjärn-orgasm (ett steg godare än mun-orgasm, btw) gott, varför har jag inte testat det receptet tidigare?
    Spännande
  • Nandez
    ESofia skrev 2018-12-14 10:12:58 följande:
    Tackar som frågar :). Det blev en mysig avslutning på kvällen med fika och det blev t o m högtidligt när vi tittade på luciatåget som sjöngs i Domkyrkan i Göteborg. Det började tom snöa lite. Ja det var fint :)
    Vad mysigt
  • Nandez
    ESofia skrev 2018-12-16 17:11:24 följande:
    Ja och glad tredje advent :)
    Ja, glad tredje advent
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-12-16 21:57:15 följande:
    Tack detsamma!  smile1.gif

Här snöar det ganska rejält nu.  smile1.gif Hoppas det får ligga kvar också.  smile1.gif

Låter gott med hemmagjort glögg.  smile1.gif
    Härligt
  • Nandez
    UndrandeSökare skrev 2018-12-16 22:13:07 följande:
    Glad 3e Advent från London ! Här regnar det rejält nu ikväll men imorgon har de lovat sol smile1.gif

Här är det julgranar på balkongerna OCH blommande penséer i blomlådorna, vilken blandning !

De spelar iallafall julsånger på radion och på nyheterna beklagar sig detaljhandeln att britterna håller i pengarna nu och shoppar inte alls så mycket nu i julhandeln med tanke på Brexit våren 2019. Många företag är beroende av julhandeln så det kan ju bli tufft för vissa företag om det blir en dålig eller begränsad julhandel. Även Black Friday blev en besvikelse i år i England tydligen försäljningsmässigt.

Undrar hur det kommer bli med Svensk julhandel i år? Kommer det slås försäljningsrekord?
    Spännande De säger att det blir försäljningsrekord.
  • Nandez
    Aniiee skrev 2018-12-17 14:28:53 följande:
    Här med. Kritvitt överallt och hundarna är överlyckliga.
    Tror jag det att hundarna är överlyckliga
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!