Jag längtar till jul!!!
Stort grattis Mium! :)
Stort grattis Mium! :)
4 månader! Det är ju ingenting. Kommer gå hur fort som helst. Men det är ju tiden innan som är bäst, så föör fort får det inte gå heller.
Amaryllisar! Gud så jag längtar.
Igår var jag på sånt pysselhumör att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Jag var sugen på att pyssla ihop någon krans eller så, men hade inte rätt grejer här hemma. Jag gjöt lite i betong istället. Små hjärtan att lägga i blomkrukor bland annat. Nytt pysselmaterial ska dock införskaffas idag! Men, jag tänkte på er när jag var i pysseltagen.
Vad gör ni för pyssel där hemma? Gärna inredningspyssel, för det är det jag gillar bäst. Vill ha massa tips! Som ni skrev där uppe, vinterpynt. Har ni något tips?
Ett "pynt" (modell större) jag läängtar efter att ha fixa i ordning till jul är en spark. Vi har tagit över mitt gamla barndomshem sedan ett par år tillbaka och ute i en redskapsbod står det ett par jättegamla sparkar. Jag ska ställa en ute vid trappen, och pynta den med någon lycka och någon krans typ. Det kommer bli så fint!
Lykta* :) Såklart.
Nu har jag börjat frossa i alla underbara julalbum på www.styleroom.se :) Min absoluta favoritsida.
Vilken aktivitet det börjar bli i tråden! Härligt.
Kul att ni delar med er av era jullistor på Spotify. :)