Jag längtar till jul!!!
" target="_blank">länk till min favoritscen!
Det är bara 3 månader kvar till jul idag. Känns lite konstigt dock..sitter hemma i soffan med altandörren öppen och termometern visar på 18+
Vilken julkaleender om tidigare gått tror ni passar bäst till en 4 åring?
Dom som går nu är ju inte alltid så bra, så tänkte att jag skulle köpa någon annan som gått.
de flesta har ju kommit ut på dvd.
Fick sms häromdagen från Blossa:
Tack för din beställning av Blossa 10. Flaskorna beräknas finnas i din Systembolagsbutik om ca en vecka
Förresten så kan man köpa julmust på 50cl glasflaska på Ica Maxi (iaf där jag bor) nu. Jag har inte vågat köpa den än..är ett märke/sort jag ej har testat : Zeunerts.
Min absoluta favvo är nämligen Apotekarens julmust..den är klart godast tycker jag. Men jag är ju så suuuugen på julmust att jag nog lär köpa den ändå bara för att
Nu märks det att vi kommer allt nämre julen. Var på ÖoB idag, dom har börjat att sälja polkagriskäppar och chokladkalendrar. I vanliga matbutiken har pepparkakorna börjat komma i stora staplar här och var...
Idag såg jag att dom tagit fram julsaker på vårat Ica Maxi. Sambon sa då att det hade dom gjort i förrgår,själv så var jag uppe i Sthlm då och såg på Ladies night. Jag och vänninan besökte en del affärer bl a Åhléns City igår innan vi åkte hem igen. Där fanns inga julsaker än vad jag såg iaf.
"Muttrade" lite (för syns skull) att det var lite för tidigt för julsaker. Sambon höll med men gick dit för att kolla lite. Självklart så hängde jag på och kollade lite jag med. Sen så lutar han sig plötsligt fram emot mig, ler och säger:
- Du längtar efter julen va, erkänn?
- Ja, såklart svarar jag. Och det har jag gjort ett bra tag nu.
Vilket han dessutom redan vet om
Förresten angående julmust. Sambon har en kompis som säger att julmusten är mycket godare om den har blivit "lagrad" ett tag. Tydligen så hade kompisen druckit julmust som var några månader gammal som smakade GODARE än vanlig. Är det någon annan som har testat? Själv så måste jag ju naturligtvis testa.
Marabou har kommit ut med en ny choklad Marabou Vintervit : vit chokladkaka med en hint av vaniljsmak.
Jag köpte den igår och ska provsmaka den i helgen samtidigt som jag ska se filmen Nothing like the holidays. Hoppas att den är god
http://www.marabou.se/wp/?p=1130