Jag längtar till jul!!!
Det närmar sig gott folk det närmar sig! Om 18 dagar är det 1:a advent och om 44 dagar är det julafton!
Det närmar sig gott folk det närmar sig! Om 18 dagar är det 1:a advent och om 44 dagar är det julafton!
Det kommer en massa folk hit dagen innan 1:a advent för att göra julpyssel och jag vill ha allt klart innan dess så jag sträcker mig nog så långt som att göra klart allt med gardiner och stakar och så på fredagen innan, alltså den 25:e. Tills dess ska jag försöka hålla mig. Lovar inte att jag klarar det dock
Nu håller de på och bygger ut vårt hus, det ska bli ett rum till som ska användas till lekrum nu till att börja med i alla fall. De ska vara klart nästa vecka typ (är det sagt i alla fall) så innan dess vill jag ändå inte dra fram grejer här. Det ska bli så skönt när allt är klart!!
Ni som använder hopknycklat tidningspapper och gnor med efteråt, vad har ni för typ av papper? Vanlig dagstidning? Blir det inte märken av trycksvärtan då?
Kan någon rekomendera någon typ av gummiskrapa som är bra annars?
Jag tror också det är bra att sätta ner foten. Ni är ju trots allt vuxna nu ...
Jag har bakat första plåtarna med lussekatter idag!!
Neeeej! Magsjuka mitt i julstöket!!
Låt folk rynka på näsan om de vill, du bestämmer ju själv! Jag tror att jag kommer att ta in granen nästa helg eller nåt.
Efter att ha kämpat mot magsjukan en vecka har vi nu lyckats få fram och upp alla grejer, OCH gjort färdigt utbyggnaden av huset.
Nu är det bara att baka och göra julpyssel hela december! Och så granen då.