Jag längtar till jul!!!
Men hon vill verkligen ha det, och det var faktiskt 30% rea vilket stämmer med det vi sett tidigare
Har köpt en bok som släpptes för en och en halv vecka sedan.
Blev visst lite inköp i ändå igår. En router till storbarnet och ett legoset vi kikat på som vi behövde till barnen.
Hade heller inte en aning om att gubben gick förbi akvarieaffären och fyndade lite.
Det blev en hel del mindre än ordinarie pris men det blev mer inköp än jag tänkt. Däremot var det inget onödigt utan bra ha grejer.
Vi har ett tunt, tunt litet lager snö här idag. Det har dock smält från några tak som solen når.
Vi har fortfarande ingen snö ( bor i norra Ångermanland). Däremot är det tjockt med rimfost, jättevackert gnistrande i den bleka novembersolen.
Vi fuskade i helgen och sätt upp stakar och julgardiner på landet och hade dem tända hela lördgskvällen och söndagsmorgonen. Mer julpynt får komma upp senare. Eftersom det är en släktgård finns det julpynt från flera generationer. Så kul med gamla saker med en historia och snart är det väl min sons tur att få bidra med något som han gjort själv. Han är femte generationen på gården.
Mindre än en månad kvar