Inlägg från: Pigelinen |Visa alla inlägg
  • Pigelinen

Jag längtar till jul!!!

bomboo skrev 2011-11-04 12:30:54 följande:
    Jag skulle vilja ha lite tips på hemsidor (som ni vet är säkra att beställa från) som säljer bordsdukar. Vi har ett stort bord för sex personer som kan bli ett bord för tolv personer, så om jag skulle köpa från hemtex så blir det DYRT!
    Jag har hittat en UNDERBAR löpare från H&M HOME med silvriga paljetter, perfekt till nyår :P men samtidigt så har ju inte H&M den bästa leveranstiden :(

Någon som har någon hemsida/butik att tipsa om?
    På Fejjan finns de ivarjefall i vårt län en byt/sälj o köp sida... där har jag sålt enhel del gardiner som jag inte kan ha i nya huset... men då är de ju ifs begagnat... kanske finns i ditt län också?
  • Pigelinen
    Misty W skrev 2011-11-04 18:26:04 följande:
    Jag ska nog försöka hitta Astrid lindgrens jul till mina barn, dom  (speciellt sonen) älskar pippi, emil å dom.
    Själv har jag kommit in på "Ernst jul" på tv4play... fast den jag är på nu va från Nynäshamn 2009 och då va det ingen snö, så inte fullt så juligt som jag hoppades..
    Den köpte jag ifjol, var inte alls svår att få tag i, tror att den finns på typ cdon.se osv
    Tror att jag tom köpte min på ica maxi
  • Pigelinen

Nu har bolibompa börjat med Tomtens jul på morgonen el vad den heter, om Nikolasus som ska tränas att bli en riktig tomte;) Jättemysigt program o idag sa min dotter på 3år, mamma nu är det tomten, är det jul nu?

• Pigelinen
    Viggo och pyrets mamma skrev 2011-11-07 19:28:19 följande:
    Har mer eller mindre bestämt vilka gardiner jag ska beställa från Jotex till köket och vardagsrummet i nya huset. Sen var vi ute och körde en sväng tidigare ikväll och då var det flera villaägare som satt upp utebelysningen och tänt den. Det var så himla mysigt!! Ska på Wapnös julmässa nästa helg, och helgen efter det är det julbord på Liseberg som gäller :D Och nästa torsdag bär det av till gekås för att handla julklappar. Jag lääääängtar!! 
    åh vad mysigt med julmässor o liknande, ska också men inte än.
  • Pigelinen
    Candygirl xxx skrev 2011-11-08 09:24:18 följande:
    Vet ni vad? I våran lokaltidning har de redan satt in Luciakandidaterna. Det är nämligen bara 35 dagar kvar tills Lucia.
    gjorde de för 1½v sedan här ;)
  • Pigelinen

Vi ska till vår lokala blomsterhandlare imorogn kväll o göra kransar, någon som har inspiration o bilder? Är lite inne på om man istället kan göra en grupp att ha inne, har köpt en dörrhjärta som jag gillar men under trappen har jag ett bord (lite mörkt o så) som jag vill ha något fint o hållbart på..

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!