Jag längtar till jul!!!
Jag har hittat en UNDERBAR löpare från H&M HOME med silvriga paljetter, perfekt till nyår :P men samtidigt så har ju inte H&M den bästa leveranstiden :(
Någon som har någon hemsida/butik att tipsa om?
Beställde http://www.bokus.com/bok/9789186287146/101-whisky-du-maste-dricka-innan-du-dor-20112012/ till pappa igår, det var medlemsrabatt på den just nu sen köpte jag "Flickornas egen kokbok" till kompisens dotter;) Tyckte att den var så sjukt söt!
jag köpte vad jag trodde var riktig när vi var utomlands, men ha där fick jag, luktar inget alls, vist det färgar av men nopp, inget saffran där inte.
ja de jag köpte låg i en förseglad påse så de luktade ju inte, men jag trodde väl inte riktigt att de var äkta så jag köpte bara en påse.
Nu har bolibompa börjat med Tomtens jul på morgonen el vad den heter, om Nikolasus som ska tränas att bli en riktig tomte;) Jättemysigt program o idag sa min dotter på 3år, mamma nu är det tomten, är det jul nu?
Vi ska till vår lokala blomsterhandlare imorogn kväll o göra kransar, någon som har inspiration o bilder? Är lite inne på om man istället kan göra en grupp att ha inne, har köpt en dörrhjärta som jag gillar men under trappen har jag ett bord (lite mörkt o så) som jag vill ha något fint o hållbart på..