Jag längtar till jul!!!
Nu börjar julkänslorna attackera på riktigt. Höstvädret är här, ljusen brinner på bordet, och jag sitter och myser och letar julklappar
Nu börjar julkänslorna attackera på riktigt. Höstvädret är här, ljusen brinner på bordet, och jag sitter och myser och letar julklappar
Jag gillade julens hjältar
Vill ni ha det töntigaste receptet på julgodis någonsin? Om man bara ska fixa en stor mängd och bjuda på många?
Bästa grejen om man vill bjuda jättemånga. typ hela arbetsplatsen, som jag brukar göra...
Smält choklad (efter egen smak) i vattenbad.
Blanda ut med grädde på rumstemp.
ös i massor av cornflakes!
Klicka ut små klickar på bakplåt!
Ställ in i kylen.
Helst ska det vara vit choklad då det kallas "snöflingor" men det kan man välja själv
Plötsligt har ni serverat en patetiskt löjligt enkel delikatess till hur många som helst utan att anstränga er egentligen
Vilka mysiga tips ni har! Någon som har fastnat för halloween också? Som höstgrej?
Gulligt att folk frågar efter mig Jag skulle vilja bjuda alla på glögg! Vi har beställt årets blossa och den kom idag! Jag har tänt ljus och plockat fram den stora boken om jultomten. Min son har precis lärt sig att prata lite och "tomte" kommer det ur munnen på honom stup i kvarten
Bara jag som ör besviken på vädret? Förra året hade vi snö nu!!