Inlägg från: RaYzLeR |Visa alla inlägg
  • RaYzLeR

Jag längtar till jul!!!

Jag kunde inte komma in på vinden idag när jag skulle hämta ner adventsljustakarna och adventsstjärnan. Taggen fungerade inte i kortläsaren. Men felanmält, så imorgon ska julpyntet upp. Glad

• RaYzLeR
    Nandez skrev 2023-12-03 22:30:55 följande:

Första advent kom med en rejäl kyla, brrr

8 minusgrader i Linköping. Hur kallt har du? Glad
  • RaYzLeR

I linköping så hade vi sex plusgrader och snön har regnat bort. Jag som tyckte det var så fint med snön ute. Nu ska det bli plusgrader framöver så det blir nog ingen vit jul. Rynkar på näsan

• RaYzLeR

I linköping så hade vi sex plusgrader och snön har regnat bort. Jag som tyckte det var så fint med snön ute. Nu ska det bli plusgrader framöver så det blir nog ingen vit jul. Rynkar på näsan

• RaYzLeR
    molly50 skrev 2023-12-19 14:52:06 följande:
    Här ser det i alla fall ut att bli det.  Glad
    Om väderprognosen stämmer. Glad
    Det verkar som att det blir snöblandat regn på torsdag och fredag. Men på lördag så ska det snöa, så kanske blir det en vit jul. Glad
  • RaYzLeR

Nu är det bara några timmar kvar till julafton! Det ska bli mysigt att fira jul med familjen. Glad

• RaYzLeR

Hoppas att det blir en vit jul på julafton och nyårsafton. Det är så mysigt med snön. Glad

• RaYzLeR
    Mayjel skrev 2024-11-26 23:14:01 följande:
    Hoppas också på en vit jul. I dubbel bemärkelse, d.v.s., inga alkoholhaltiga drycker men gärna mycket snö.
    Det blir en nykter jul och nyår för mig. Jag har inte druckit på ett år nu. Det är skönt. Glad
  • RaYzLeR
    Nandez skrev 2024-12-14 16:14:34 följande:

Skrapade fram en liten vinst (30) på Triss kalendern igårGlad

Jag med, igår. Men det kan bli fler vinster. Man kan vinna tre gånger på samma kalender. Förra året vann jag två gånger på samma kalender. Glad
  • RaYzLeR
    Nandez skrev 2024-12-14 16:28:11 följande:
    Samma här bann också två gånger förra åretGlad

Vi hoppas på tur igenGlad
    Ja, alltid kul att vinna! Glad
  • RaYzLeR
    Nandez skrev 2024-12-14 16:53:16 följande:
    Den är nog toppen bra tror jagGlad
    Ja vi får se. Glad

Vi får se om det blir en vit jul i år. Där jag bor skulle det snöa den 21:a. Hoppas att den snön får ligga kvar tills på julafton. Glad
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!