Jag längtar till jul!!!

Har mkt o läsa igen i den här tråden
Nu börjar julkänslorna smyga sig på.... Mitt julpaket från Jotex kom förra veckan, nya gardiner till vardagsrum o matsal.
En brödkorg och en skylt till hallen.
I år har vi en liten tjej på 6 månader på julafton, därför känns julen än mer speciell i år!!
Julsångerna har spelats hos oss i ca två veckor redan o igår fick vi första julmusten från svärmor!
I år är vi hemma, sambons familj kommer till oss för traditionellt julfirande. Ska bli såå mysigt!!
I år har min syster bestämt (ja bestämt!) att i våran familj köper vi inte julklappar till dem vuxna! Vilket jag tycker är aptråkigt.....
Svärmor sade häromdan att i år behöver vi inte köpa något till dem eftersom vi ska gifta oss nästa år så då är det bättre vi sparar pengarna till det Så med sambons familj tar vi paus från julklapparna i år... Men jag kommer nog ge något litet till dem, en burk med mina julskorpor till exempel. Vet att svärmor älskar dem och när jag gjorde första omgången i veckan hann de ta slut innan hon hann sig hit
Så vi köper julklappar till varann, våran dotter, mina systersbarn och sambons systers barn. Och min gudson.
Är det någon som sett batteridrivna ljusslingor nånstans i år?