Inlägg från: Mea 83 |Visa alla inlägg
  • Mea 83

Jag längtar till jul!!!

Den är verkligen fin och advents stjärnan också. :)

• Mea 83

Jag har deras Disney julservis och glöggmuggar. Även oljelampor av Piff och Puff och skål. Skulle gärna ha deras Tomtegård och Julkyrka men tycker också att det kostar väldigt mycket. Hade varit bättre om man kunnat köpa en del då och då istället för allt på en gång.

Igår var vi och hyrde film och dottern hittade Trolltider som hon ville låna. Det tyckte jag lät som en bra ide' ;)

• Mea 83

Mysigt att läsa jultidningar.
    Har äntligen fått en gärdsgård. Är så nöjd. :) Ser en bild framför mig hur snön har lagt sig på gärdsgården. ;)

• Mea 83

Är bra sugen på att gå och leta fram några jultidningar i garaget....

• Mea 83

Ja, idag känns det verkligen som höst. Mysigt det lät med tända ljus och mysa med jultidningar, idag hämtar jag dem. ;)
    Idag var jag på loppis. Dottern var med och hittade en julbock, hon sa att hon vill ha den i lekstugan till jul. :) Själv så köpte jag lite smått och gott, bl.a. två julburkar. Man kan ju inte låta bli. ;)

• Mea 83

Igår handlade jag jultidningar. :) Skojigt, men nackdelen är att man får vänta så länge innan man får dem. ;) Vill ha mina nu....

• Mea 83

Hej!
    Några veckor sedan jag skrev sist då jag varit på semester i Turkiet. Kändes bra att komma hem fast vi hade det underbart på semestern, för nu kan man på allvar längta till julen. I år kommer jag dock jobba väldigt mycket i december. Men man får göra det så mysigt som möjligt när man är ledig. ;)
    Blir sugen på att baka och framför allt på att smaka allt gott som ni skriver om. :)

• Mea 83

Min dotter som är 5 bad igår om att få lyssna på en julkalendern på cd innan hon somnade. Självklart gick det bra! :)

• Mea 83

Varit på auktion idag. Självklart kunde jag inte låta bli att ropa in en kartong med tomtar. Barnen blev också väldigt nöjda. :)

• Mea 83

Längtar också till julen. Älskar julen men brukar alltid jobba så himla mycket. I år blir det annorlunda då jag kommer vara mammaledig. Väntar en liten, som jag hoppas kommer när som helst. Har även två tjejer som är 6 och 3år.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!