Jag längtar till jul!!!
Provbakar! Grankottekaka med tranbär, vit choklad och pecannötter. Ser fram emot att baka hela hösten genom!
Provbakar! Grankottekaka med tranbär, vit choklad och pecannötter. Ser fram emot att baka hela hösten genom!
julen är inte en storhelg, det är en livsstil!
Glögg nån? Är helt galen i blossa glöggen, men det verkar inte ha kommit ut i nån butik än.. någon som vet?!!!!
Glögg till helgen, någon?
4 veckor till advent!!!
Glöggmys.En tisdag, För det är snart jul!
En liten vecka kvar!!
Några dagar kvar sen börjar det kännas som att julen är över för denna gång. Tror att julgrejorna åker ut nästa helg. Sen är det bara att ladda inför nästa år
Jag tycker att julen är för kort, en månad för kort ungefär. :(
ett halvår till dagen innan julafton!!!
Hejn på er, jag har ju en julwebbshop på gång som var tänkt att lanseras i september från början. Nu blev jag gravid och ska ha bebis vilken dag som helst, så det blir 2012 som blir start...
Jag tar gärna emot förslag på vad just ni, julgalningskamrater, saknar och önskar! Vi kommer att köra andra högtider också, men JULEN är ju lite meningen med livet...
Jag har redan bakat kakor, gjort engelsk fruktkaka, sett ut gran, planerat nya pyntet osv... Ska fota senare till hemsidan och lägger in bilder här.
Det är MINDRE än 2 månader till jul nu och EN ENDA månad till det att man kan dekorera utan att verka helknasig!