Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Jag längtar till jul!!!

Jag och maken har som tradition att ha vår egen lilla julafton den 23. då griljerar vi skinkan till skinkmackor och gröt på kvällen, bingolotto och buffebord med godis.granen är klädd och allt är avslappnat och gött.

sen firar vi nämligen jul i dagarna 3 hos olika så dagen innan är helig och bara vi 2.

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble

har också vart in på jotex hemsida och beställt julkatalogen nu hoppas den kommer snabbare än 2 veckor

• littlemisstrouble
    sassus skrev 2010-09-23 13:22:25 följande:
    Åh, jag ska åka till Ullared senare i höst Längtar som en tok!
    vill också åka dit, det är så praktiskt att kunna köpa nästan alla julklappar under ett och samma tak och botanisera bland julsakerna såklart
  • littlemisstrouble

någon som brukade titta på trolltyg i tomteskogen? den älskade jag när jag var liten och den visades ju alltid vid juletid. har sett den för ett tag sen. mysig.

• littlemisstrouble
    Thegran skrev 2010-09-23 18:09:08 följande:
    åh, trolltyg i tomteskogen har vi kvar på vhs :) Såå bra!
    våran vhs var det nån klant som spelade över men nu har jag den på skiva efter många om och men
  • littlemisstrouble

härligt bara 3 månader kvar till julafton. fast jag längtar till 1advent igentligen. då börjar julen för mig

• littlemisstrouble

En julkalender som jag älskar är albert och herbert. Den har vi sett många jular jag och min make

Just nu längtar jag till det är daxs att gå på julbord. Stämningen är så speciell med julmusik och glada människor

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!