Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

MissFrost skrev 2024-11-11 10:57:21 följande:

Hm, fattar heller inte vad grinchar har i en positiv jultråd att göra. Samma sak som i en julgrupp på Facebook där folk ska klaga över att man pratar om julen över hela året. För vissa måste tydligen uttrycka sig att på sommaren minsann kan man ej prata om julen. Varför vara med i en julgrupp om man inte kan prata om julen när som? Eller så blir en del folk rabiata över att det finns personer som redan har julpyntat. 

Nåja, åter till årets julvärd: Mark Levengood är väldigt varm och mysig så jag är glad över att han är årets julvärd. Tomte

👍😁
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 11:21:05 följande:
    Jag håller med.

Och ja<g tycker också att valet av årets julvärd var bra. Glad
    Glad
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 11:24:27 följande:
    Håller med dig. Vill man inte prata om eller fira julen så står det ju en fritt att vara med i en julgrupp eller tråd.
    Man kan ju dessutom välja att inte få aviseringar från dessa grupper/trådar under t ex sommarhalvåret.

Ja,det känns som att det kan bli en riktig mysfaktor med honom som julvärd. Glad
    Jag håller medTomte
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 20:50:12 följande:
    Jag har hittat slingorna och fått upp de flesta av dem nu. Har en kvar plus lite annat småfix som behöver göras. Men det måste maken hjälpa mig med. Glad
    MysigtGladTomte

Såg idag att flera grannar satt upp slingornaTomte
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 21:11:35 följande:
    Ja,det är samma här. Några har även satt upp ljusstakar och stjärnor. GladTomte
    🎅🤶
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 21:59:59 följande:
    Och en ser ut att ha lindat in hela huset i ljusslingor. *S*
    Oj, så passSkrattande
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-14 21:29:41 följande:
    Kan jag så väl tänka mig Tomte

Var själv på Lagerhaus häromdan och fick en oväntad present av mamsingen - glassformar - så nu till helgen tänkte jag göra lite julglass. Apelsin och tranbär känns som ganska "juliga" smaker. 

Ungefär två veckor kvar till första advent också. 1 dec börjar det. Då blir det ännu mer fika vilket jag uppskattar mycket Solig
    Det låter verkligen gott🍨

GladTomte
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!