Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50
    Nandez skrev 2020-08-29 20:47:35 följande:

Snart september.

Och jag har redan börjat planera för hur jag ska pynta och vilka inköp som behöver göras. 
  • molly50
    Nandez skrev 2020-08-30 17:38:14 följande:
    Du är ute i god tid
    Haha! Ja,verkligen! 
  • molly50

Gott! 

hjärtat06 skrev 2020-09-02 11:12:41 följande:

Igår fick dottern för sig att hon ville baka lussebullar, så det var bara att handla det som behövdes. Har aldrig tidigare bakat/ätit lussebullar i September, men så gott!! ????

• molly50
    fluu skrev 2020-09-05 12:58:33 följande:
    Jag har lust att gå dit, men näää.... Jag vill nog dra lite på det. Men jag får erkänna att jag börjar följa julpynts-kategorin på tradera slaviskt Egentligen har vi inte plats för mer, men så säger jag ju varje år

Fler julklappar har jag köpt i alla fall. Och en liten lysande glittergran till marsvinen. Plus att jag har engagerat åttaåringen att sticka julstrumpor åt dem. Ja, de är fullvärdiga medlemmar av den här familjen

En tråkig nyhet är dock att det nu är klart att Huseby julmarknad är inställd i år. Jag antar att det blir samma med julskyltningen. Hoppas att det blir någon trevlig utemarknad i alla fall.
    Ja,det är samma här. Jag vill nog dra lite på det. 
    Men vi behöver lite nytt pynt eftersom några saker gick sönder förra året.
    Bl a sonens adventsstjärna och ett par ljusslingor.
    Och kanske kan man hitta lite nytt också. 

Klart marsvinen ska ha pynt. Det har mina marsvin och kaniner också. 
    Både en stjärna,en ljusstake och en gran. 
    Ett år fick de gnagarstänger med julmotiv. Men de ratade dem. 

Ja,det är trist. men julmarknaden här brukar ändå inte vara så mycket att hänga i julgranen. 
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!