Jag längtar till jul!!!
har 2 vill ha 3 skrev 2012-10-17 08:30:26 följande:
Jag är lycklig nu min mamma som gick igenom en stor pypassop förra onsdagen klara det galant och gör stora framsteg det enda problemet är att hon är ledsen för att inte kunna julpynta får ju inte bära nåt tungt på flera mån och nu medan hon har legat på sjukhuset i 3 veckor har jag varit inne och storstädat till henne och tänkte överraska henne med att julpynta men måste då börja om ca 3 veckor dels för att hon i alla år har samlat på sig ,sist vi räkna har hon ca 1500 tomtar den minsta från 1 cm till en på nästan 3 m och dels för att jag själv nästan har blivit op i min fot och inte e bra och så är jag uppväxt med att allt pyntet ska fram till 1 advent och vill ju själv hina med mitt eget har ju en bra del med tomtar och saker själv men en då har jag lite dåligt samvete att pynta så tidigt !!!Vad tycker ni ???Det är klart att du ska överraska din mamma med det! För några år sedan bröt min mamma armen lagomt till första advent. Hon kunde ju självklart inte göra så mycket med ena armen i mitella. Så jag åkte dit och hjälpte henne med ljusstakar och stjärnor och pynt. Och hon blev jätteglad för det!