Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

popcornplaya skrev 2013-08-26 11:02:35 följande:
    Åh en tråd för mig!!! Jag älskar julen! Ja hela december. Älskar allt som har med jul att göra. Mitt smeknamn här hemma är glitterhitler just för att allt är då viktigt och allt ska va perfekt ;)

Älskar att ha barn så man får uppleva luciatåg på dagis och sånt igen. Och att få se julglädjen ur ett barns ögon.

Börjar grina bara jag tänker på julen typ!
    Ja,gud Luciatåg hade jag inte ens tänkt på! Dottern börjar dagis på måndag så i år får jag sitta och mysa i publiken :)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Har sån craving på julmust,skumtomtar,saffranskola,pepparkakor och lussebullar..... Måste-hålla-ut.

• fluu

Börjat kolla runt på roligaprylar.se  efter julklappar,köper alltid nästan hälften av klapparna där till oss och vår nördiga omgivning. Inte så värst dyrt heller.
    En Darth Vader-bakform och en Howard Wolowitz- bobblehead till mammas big bang-samling som hon har på jobbet  är det jag bestämt mig för hittils.

Skulle kunna köpa halva sidan...

• fluu
    MammaMia74 skrev 2013-08-29 16:09:12 följande:
    Får man hoppa in här till er. Jag bara älskar julen. Jag spelar gärna julmusik redan i september. Julklappar ska snart också börja handlas. Jag längtar till Amelia jul kommer i brevlådan.
    Ja,Amelia jul! Det är den enda "tanttidningen" jag läser, har sparat alla gamla nummer och läser ibland. Den från 1999 är bäst!
  • fluu
    Cajza85 skrev 2013-08-29 16:39:36 följande:
    När kommer amelias jul ut?
    Brukar väl vara månadsskiftet oktober/november ?
  • fluu

Tycker inte heller om glögg. Gör kanel och äppeldricka istället ibland. Funkar varm.

• fluu

Idag var det riktigt ruskigt och höstigt. Längtar även till hösten i år,händer mycket spännande med skola,dagisstart och egna projekt.

• fluu
    Lunah skrev 2013-09-03 11:17:53 följande:
    Vad ger ni era respektive i julklapp?
    Min sambo är hopplös att köpa presenter till,men i år när " Big bang "- partyspelet kommit så var det givet.

I är har han till och med kommit upp med en egen önskning (chockad!) , whiskeyglas.
  • fluu

Sambon läste "Pettson får julbesök" för dottern igår. Var tvungen att ligga med och lyssna... och titta noga på alla bilder :P

• fluu
    MamaPapa skrev 2013-09-04 20:51:50 följande:
    Åh älskar Pettson får julbesök! Har i år köpt Tomtemaskinen också och den får min son i födelsedagspresent i oktober så kan vi läsa den innan jul .
    Tomtemaskinen som visades som julkalender är ju underbar med!  Vet inte hur många gånger jag sett den. Kollar fortfarande med den nu när jag är vuxen.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!