Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

Köpte Juleskum idag

• Nandez
    molly50 skrev 2023-10-17 19:16:47 följande:
    Ja,det är ju så tidigt. Jag kan förstå t ex Viking Lines julreklam då det handlar om att boka lulbord. Det måste man ju göra i tid, Men t ex Lidl som jag såg idag.
    Det ät lite tidigt. 
    Verkligen
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-10-17 19:17:19 följande:
    Åh,vad gott! Det blev jag också sugen på.  Glad
    Det var gottGlad
  • Nandez
    Hobgoblin skrev 2023-10-17 19:28:37 följande:

Har totalt lagt ner julen sedan flera år tillbaka. Säkert fyra år sedan det lagades julmat. 

Okej
  • Nandez
    Auditanne skrev 2023-10-18 21:03:35 följande:
    Tycker den med ekfat har en bismak av skog, barr, träd och får mig att tänka specifikt på lönnsirap och granskottsglass. Inte så förtjust i såna smaker. Men man gillar ju olika.

Nån som testat de nya julchipsen från OLW där man ska gissa smaken?

Jag köpte en påse förut och för mig är det uppenbart vilken krydda de använt till att smaksätta chipsen med men kanske skulle jag vara tyst om detta om det är fler härinne som vill gissa? 
    Oj, det har jag missat. 
  • Nandez
    RaYzLeR skrev 2023-10-18 21:24:20 följande:

Finns chipsen på Willys så kan jag testa. 🙂 Hoppas inte att det är smak av nejlikor bara.

Nejlikor låter inte gott
  • Nandez
    Auditanne skrev 2023-10-19 00:46:22 följande:
    Jag med. Hittade chipsen på Ica i Munkebäck förut som en trevlig överraskning inför julen. De smakade som något de flesta nog har på sina julbord. Helt ok, dessa chips. 3 av 5 mustglada tomtenissar Tomte
    Kollade i en av våra matbutiker idag men dom hade inte chipsen. Dom finns nog i närmaste större butikGlad 

Mustglada tomtenissarSkrattandeTomte
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!