Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

Jag längtar till dottern blir större,då ska vi pyssla tillsammans. Tycker inte att det är så kul att pyssla själv och sambon skulle bara pyssla under pistolhot.

Dottern börjar snart på dagis så jag hoppas även på att få vårt första hemmagjorda julpynt i år Glad

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Koppkaka skrev 2013-08-15 19:35:42 följande:

Åh,tack! Den bilden behövde jag idag,har varit en riktig skitdag!
  • fluu

Fyndade vinteroverall idag så nu kan vintern komma när den vill ;)

• fluu

Just ja,jag köpte ju också årets första julklapp - en dinosaurie till dotra. Blir nog lite svår att slå in dock,det är en "långhals".

Lyssnar på julmusik :)

• fluu

Vilken stämning! Längtar ännu mer nu.

• fluu
    Kramardig skrev 2013-08-18 20:45:28 följande:
    Hur gör ni med julklappar till barnen? En kompis och hennes sambo köper inte alls mycket till deras pojke i julklapp bara för att se vad han får av släkten.

Tycker egentligen det är ganska smart men samtidigt älskar jag att köpa julklappar. Sonen kommer vara nästan 3år så då är det nog ännu roligare att köpa åt honom MEN jag är ändå lite emot det här med att överösa barn med julklappar haha
    Förra året när dotra var 11 månader fick hon fyra klappar av oss. Vi visste att hon skulle bli överöst med klappar från släkten.

I år blir det nog några fler klappar,dottern älskar att öppna paket!

Blir nog att göra som förra året. Öppna familjens klappar på morgonen så att vi inte behöver släpa med oss allt till svärföräldrarna.
  • fluu

Tips till er som tänker sy till jul och bor i Växjö: Tygbutiken " Tyghörnan"  ska lägga ner och säljer ut allt billigt.

• fluu

Jag har köpt nya julkulor varje år sen jag var i mellanstadieåldern,oftast olika färger och ofta från samma underbara butik som tyvärr la ner för några år sen :(

Brukade även köpa nytt glitter när jag bodde hemma hos mamma(har haft hand om pyntningen själv sen jag var 3 år),men nu när jag bor med sambon och vi har riktig gran känns det inte som om det går på lika mycket glitter.

Tycker egentligen bättre om plastgran som jag haft hela barndomen,men för sambon är det ingen jul utan granlukt och barr på golvet.

• fluu

Dotra går runt och leker med sin bjällra och jag får stämning direkt Tomte

• fluu
    Pigelinen skrev 2013-08-24 06:32:51 följande:
    4 månader idag till julafton!!!
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!