Jag längtar till jul!!!
Hum, min chokladkola blev fudge... inte vad jag hade tänkt mig, vad har ajg gjort för fel? Följde receptet till punkt o pricka...
Hum, min chokladkola blev fudge... inte vad jag hade tänkt mig, vad har ajg gjort för fel? Följde receptet till punkt o pricka...
Fick mail från en filmklubb i veckan som var där man kunde köpa 6 filmer o betala för en, sen förband man sig att köpa en film till... ska ta och passa på att köpa massa Astrid Lindgren filmer till vår lilla tjej, är inne på att köpa Astrid Lindgrens jul filmen, så himla mysig film. Har haft den innan men den är söndertittad
Jag har så sjuk humor så jag gillar Sean Banans Gott nytt jul Finns nu på spotify... annars lyssnar jag daglien på sr.se och Bjällerklang.
hihi ja är de inte konstigt, julen närmare sig men det är mindre aktivitet här. Tror att det beror på att alla lägger tid på annat.
Här är det nu riktig julstämning, massa snö, igår tog vi fram sparken så igår åkte hela familjen o idag var jag och hunden ute på en mer ordentlig tur, så skönt. Vi hade alla grannar på glögg här igår också så himla mysigt. Hade lagat lite julgodis o pepparkakor som vi bjöd på till. Julmarknader har jag inte orkat med i år knappt då jag är gravid.
Jag har uppdaterat min blogg med lite julbilder
Kunde inte låta bli... idag har vi burit in granen och klätt den. Vår dotter på knappt 2½år stannar till varje gång hon går förbi och såger -fin...
Nu börjar det kännas mer verkligt att julen är på väg. Vill egentligen lägga fram alla klappar nu under granen men vågar inte då jag är rädd att dottern öppnar dem, eller ja de som inte vår hund redan har öppnat... Hade lagt de färdiginslanga i tvättstugan och flera har vår hund redan lyckats öppna så jag måste göra om...