Inlägg från: Candygirl xxx |Visa alla inlägg
  • Candygirl xxx

Jag längtar till jul!!!

Vet ni vad? I våran lokaltidning har de redan satt in Luciakandidaterna. Det är nämligen bara 35 dagar kvar tills Lucia.

• Candygirl xxx
    bomboo skrev 2011-11-08 19:29:32 följande:
    Någon som vet var man kan köpa en svart plastgran? i större modell än en bordsgran.
    Såg idag svart plastgran på Claes Ohlson fast jag kommer ej ihåg hur stor den var då den låg i en kartong.
  • Candygirl xxx

Så har just beställt en julbok, Den stora julboken. Jag har redan en del julböcker men har ju alltid behov av flera..haha. Dags att rota fram dom och läsa lite. Jag är nog "sjuk", har inte börjat lyssnat på julmusik än, knappt shoppat julsaker, inte druckigt vare sig glögg eller must eller börjat att bakaFörvånad
    Ring doktorn någon!!

Länk till julboken som jag beställde:

http://bonniershop.nu/node/14843/form/2?media=Egne%20sites&ms=1

• Candygirl xxx
    Raggarbruden skrev 2011-11-09 08:46:15 följande:
    jag har druckit julmust till tusen såå fort de kom i butik julmusik lyssnar jag på nu!
    Jag tycker bäst om Apotekarens julmust och dessutom (ve och fasa)så dricker jag lightvarianten. Häromkring har butikerna inte tagit in Apotekarens julmust light än(den vanliga är tyvärr alldeles för söt för min del).

Men så fort den kommer...då ska jag drickar litervis med must  
  • Candygirl xxx

Yes har äntligen druckit  julmust, hittade äntligen Apotekarens julmust light. Jag har också provsmakat chokladen i Aladdins specialutgåva: en ask med bara mörk choklad... mums.

Vi ska också besöka nån julmarknad till helgen...läääääääängtar  Tomte

• Candygirl xxx
    ems87 skrev 2011-11-19 22:29:27 följande:
    Nu är jag äntligen här igen, har inte haft nån dator hemma på två månader! Dumma maskiner som går sönder!

Jag längtar verkligen jättemycket till advent, har hälften av julklapparna klara och vill inget hellre än att sätta upp julgardinerna. Men det får vänta till veckan.

Men det känns tungt samtidigt för min mormor ligger för döden och jag är verkligen nere pga det... Speciellt eftersom jag inte kan närvara... Jag blir så ledsen också för jag köpte en julklapp till henne och den kommer hon aldrig att få Gråter jag köpte den innan hon hastigt sjuknade in. Men jag kanske kan lägga den på kistan på begravningen.

Förlåt för det ledsna inlägget. Men jag ser ändå verkligen fram emot jul och ser det som ett ljus i mörkret.
    Nästa helg ska jag baka pepparkakor och saffransbullar med choklad (som nån tipsade om tidigare i tråden), ta upp allt ljus och allt det fina. Känns fint och mysigt.
    *SKICKAR EN STOR KRAM*
  • Candygirl xxx
    Österbotten skrev 2011-11-20 19:04:53 följande:

Tänkte göra kalender och julkort på nätet, någon som vet vad leveranstiden brukar ligga på för sånt?  

smartphoto.se( f.d Extrafilm) är snabba. Jag beställde korten på en tisdag och fick dom sedan i brevlådan på fredagen samma vecka Glad
  • Candygirl xxx
    Pigelinen skrev 2011-11-20 20:01:49 följande:
    hur blev kavliten? JAg beställde fr Postfoto, kommer jag aldrig göra igen, rödaktiga kort och formaten var olika på alla kort jag framkallade (jag passade på att framkalla vanliga kort också)... så irriterande, nu passar de ju inte för fotoalbumen..
    Kvaliten var väldigt bra tycker jag. Är otroligt nöjd faktiskt.

Men vad trist Rynkar på näsan 
  • Candygirl xxx
    fie m melwin skrev 2011-11-21 08:51:34 följande:

HJÄLP!!!

Slog mig nyss att jag har missat att de här med paketkalendrarana till barnen. *skäms*

Vet att de ska finnas en sida på nätet där dom säljer massa små grejer lämpliga till kalendrar, kan ni hjälpa mig hitta denna? eller har ni tips på grejer till en 6,5årig å en 4åring (killar)

Här finns det lite:

http://www.partytajm.se/sma-gavor.html

http://www.paketkalender.se/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=129 
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!