Jag längtar till jul!!!
Vet ni vad? I våran lokaltidning har de redan satt in Luciakandidaterna. Det är nämligen bara 35 dagar kvar tills Lucia.
Vet ni vad? I våran lokaltidning har de redan satt in Luciakandidaterna. Det är nämligen bara 35 dagar kvar tills Lucia.
Så har just beställt en julbok, Den stora julboken. Jag har redan en del julböcker men har ju alltid behov av flera..haha. Dags att rota fram dom och läsa lite. Jag är nog "sjuk", har inte börjat lyssnat på julmusik än, knappt shoppat julsaker, inte druckigt vare sig glögg eller must eller börjat att baka
Ring doktorn någon!!
Länk till julboken som jag beställde:
http://bonniershop.nu/node/14843/form/2?media=Egne%20sites&ms=1
Yes har äntligen druckit julmust, hittade äntligen Apotekarens julmust light. Jag har också provsmakat chokladen i Aladdins specialutgåva: en ask med bara mörk choklad... mums.
Vi ska också besöka nån julmarknad till helgen...läääääääängtar
Tänkte göra kalender och julkort på nätet, någon som vet vad leveranstiden brukar ligga på för sånt?
HJÄLP!!!
Slog mig nyss att jag har missat att de här med paketkalendrarana till barnen. *skäms*
Vet att de ska finnas en sida på nätet där dom säljer massa små grejer lämpliga till kalendrar, kan ni hjälpa mig hitta denna? eller har ni tips på grejer till en 6,5årig å en 4åring (killar)