Jag längtar till jul!!!
I morgon ska vi till Ullared, hoppas på att få de flesta julklapparna avklarade!
I morgon ska vi till Ullared, hoppas på att få de flesta julklapparna avklarade!
Ute brukar vi ha en liten bock, porslins smögubbe och tomte med lykta utanför dörren. Sen har vi ett ljusnät över några buskar samt små ljuslyktor som hänger runt altanen. Jättemysigt när mörkret faller på. Skulle även vilja ha en utegran men det får vänta till nästa år.
Du måste skriva vad du tycker om den sen!! Har gått och väntat jättelänge på att 101 idéer ska komma med julnummret
Såg i en julblogg någon som recenserade den. Personen tyckte den var bra då det tydligen är jul med mkt färg!
Grymt sa grisen: Tycker det låter som en toppen klapp
EeMe: var oxå på barn mässan idag. Hittade en del till nykomlingen. Tycker mässan va bra som vanligt
Jag har inte lyckats hitta någon julmust än :(.
Har varit hur sugen som helst jättelänge och besökt, Ica, Coop & Hemköp men inte sett skymten av julmust.
Har inte heller sett någon av dessa affärer som plockat fram nått julpynt :(.
Måste nog ta en sväng till Ikea nån dag, där vet jag iaf att dom börjat plocka fram julen.
Mium: det kan man verkligen undra. Men bor i Bålsta, mellan Stockholm & Uppsala. Jobbar i Järfälla så man tycker ju att jag borde lyckats!
Låter jättegott! Min sambo har äntligen lyckats gå tag i en flaska julmust som nu ligger på kylning.