Inlägg från: Carolaj83 |Visa alla inlägg
  • Carolaj83

Jag längtar till jul!!!

Fidelis-ser super gott ut
    Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • Carolaj83

OJ!

nu råkade det tydligen bli ytterligare 3 julklappar eller födelsedagspresenter till min son....2 fakta böker+ en t-shirt...kunde inte låta bli när han visade mig dom i en ärvd traktortidning efter morfar, verkade så bra o pedagogiska o superbra för honom som vill veta ALLT om ALLT....hihi 

• Carolaj83

men gud vilket dåligt samvete jag har, jag har velat sen jag fick barn fira jul hemma, men inte min man...vilket gjort att vi firat varannat år hos mina föräldrar o varanat hos hans....men nu när jag väntar vårt tredje barn med bf 16 jan, börjar jag redan nu förbereda honom på att jag vill ha jul hemma nästa år o alla som vill fira med oss får komma hit

till saken hör att min 5-åring vid 2 olika tuillfällen sagt till mig senaste veckan att han vill fira jul hemma, uch vad dåligt samvete jag får mot honom...    

• Carolaj83

nu har jag köpt bingolotter imorgon kommer nog granen hem lite sent kanske men vi har velat in i det sista om vi skulle köpa plastgran eller ej

• Carolaj83

ojoj det närmar sig verkligen, måste köpa gran idag....min 3-åring kommer bli sååååå besviken på julafton, hon har tydligen fått för sig att vår bebis kommer komma då...har försökt förklara men hon är väldigt envis o har verkligen bestämt att bebisen ska komma på julafton.....hoppas hon glömmer bort det när tomten kommer med andra fina presenter

• Carolaj83
    Grymt sa grisen-uch beklagar...blir ju extra tungt kring jul

var med en kompis i centrum o julshoppade igår då fick hon ett samtal om att en gemensam vän till dom, att vännens bror hade tagit livet av sig!!!  runt 20 år gamal....måste ju bli extra tungt för familjen att han gjorde det vid en "familjehögtid"  
  • Carolaj83

idag ville min äldsta att jag skulle hjälpa honom med hans önskelista, han blir 6 år 19 dec...och detta blir min första jul som 3-barns mamma, för första gången ska vi vara hemma på julafton, dom som vill fira med oss får komma hit

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!