Inlägg från: soryd |Visa alla inlägg
  • soryd

Jag längtar till jul!!!

jag satt o prickade i  panduro hobbys katalog efter massa inslaggssaker o annat roligt nu inför julen.
    ska snart till ullared med o där ska jag se om jag kan få tag i massa nya julsaker =)

jag har också redan en julklappslista och har redan inhandlat ngr små saker hihi

• soryd

ååå vadjag längtar också. får hålla mig i skinnet för att inte sätta på lite julmusik o sätta mig o så in de julklapparna jag redan köpt....

haha lite sjuk är man allt ;)

själv ska jag försöka ta mig till tivolis julmarknad i köpenhamn. den ska också vara helt fantastisk

• soryd

jag vill gärna också veta ngt bra och billigt ställe där man kan fixa sina egna fina julkort :)

• soryd

malmborgs hade också ställt fram julmusten nu Glad
    var o drog i den men jag tror att jag väntar iaf till helgen!

• soryd

hej

jag efterlyser lite julpyssel som jag kan pyssla med min dotter 3år i januari.
    det enda jag kan komma på är apelsiner med nejlikor och pepparkakor.

någon som har fler tips??

• soryd

nu var den första glöggen uppdrucken mmm så gott o vad ag har längtat. snart, 3 veckor kvar sen är det första advent. jiiippiii

• soryd
    Mammatill2tjejer skrev 2011-11-15 12:13:11 följande:
    Jag håller också på att längta ihjäl mig till jul!

Eller, ja, kanske inte så mycket till själva julafton som till tiden innan. Älskar allt julstök och julpyssel. Ha börjat så smått att köpa in lite pyssel till mig och döttrarna. Pappan är inte intresserad utan suckar bara lite överseende åt sin "jul-tokiga" fru som flippar ur varje år vid den här tiden (och som faktiskt börjar planera för - och prata om - julen redan i september)

Håller på att längta mig sjuk till lördagen innan första advent (26/11) då jag och döttrarna ska sätta upp ljusstakar och adventsstjärnor och sedan baka lussebullar. Och sjunga med för full hals i julsångerna som skrålar från datorn.

Härligt!   
    kunde lika bra ha varit jag som skrev det där :)
    tror jag ska börja pynta lite på fredagen redan så jag på lör kan packa in alla min julklappar osv...
  • soryd
    Mariohn skrev 2011-11-21 21:38:52 följande:
    Är det bara jag som känner mig besviken på vädret?

nej jag är så besviken vill ha snö!!!!! och kyla!!!
    inte grått och tråkigt höst väder.

man har ju blivit lite bortskämd med de senaste åren!
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!