Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Jag längtar till jul!!!

Första advent på söndag
    Vill köpa nya ljusstake, vad tycks om denna?

• Camilla R
    Carolaj83 skrev 2011-09-23 12:45:30 följande:
    ni som inte har paket kalendrar till era barn, har dom istället andra kalendrar???

mina barn får choklad kalendrar och sonen fick även lego kalender förra året, funderar på något liknande i år 
    legokalendrarna är toppen tycker jag samt TV:s julkalender såklart. 
    Annars har jag kört med adventspresent, tycker att det är svårt att få ihop något bra under 24 dagar och har då istället valt just advent till att vara småpresentsdag. 
  • Camilla R
    Pigelinen skrev 2011-11-20 18:55:25 följande:
    Så, det fick bli hällor på gardinerna som var för korta... har bara hunnit sy på ena längden än eftersom jag måste sy förhand... men bild finns i min blogg och jag är riktigt nöjd, blev mycket finare fall med hällor än bara kanal. Hittade ett jättefint band i samma färg som rutorna på tyget och med samma text, I LIKE!!!
    Blev jättefint med hällorna. Jättefint fall och gardinerna ser ut som att det var så de var tänkta att se ut hela tiden!
  • Camilla R
    Pigelinen skrev 2012-11-01 08:50:08 följande:
    Nu har jag snörat in alla klapparna;) Och börjar så smått bli klar;) Har några kvar och några som bara ska skrivas ut (egengjorda presentkort på aktiviteter)

svärmor o man får ingen middag med oss, det kan de få ändå, men de ska få en lryssning el liknande. De skulle åkt till Kanarieöarna nu i veckan men han har blivit sjuk och får inte åka. och svärmor kan inte ta semester senare så de struntar i resan nu och försöker om ett år igen. Så då tänkte jag att en weekendkryss skulle muntra upp dem. Men resorna är inte släpta än för 2013 så jag får fixa ett eget presentkort.
    När barnen var mindre så skickade de önskelistorna till tomten. Vill minnas att vi bara skrev Jultomten och Tomteboda (postterminalen heter ju så) 
    Någon gång på nyåret kom det ett brev tillbaka från tomten med en liten present  
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!