Jag längtar till jul!!!
Hehe här går man runt och sjunger jullåtar redan. vi håller dessutom på att flytta och behöver därför nytt pynt! :D funderar på hur jag ska pynta. dessutom längtar jag mer eftersom jag har bf den 19 december. ;)
Hehe här går man runt och sjunger jullåtar redan. vi håller dessutom på att flytta och behöver därför nytt pynt! :D funderar på hur jag ska pynta. dessutom längtar jag mer eftersom jag har bf den 19 december. ;)
Luddesmammi: ja men när det är så så är det ju lite krav på att köpa nytt! ;)
Luddesmammi: eller så vågar han inget annat. hehe ;) är sruderande men har uppehåll nu pga graviditeten så jag får inga pengar, men min sambo ska ge mig en julpyntspeng. :)
Ville bara titta in och erkänna att jag har börjat fuska lite..
Sitter just nu vid köksbordet, höggravid och gör julkort. Och gör man julkort måste man ju lyssna på lite julmusik för stämningens och inspirationens skull.
Hallå alla jul-älskare, idag är det 3 månader och 1 dag kvar till julafton och jag tycker att det börjar bli dags att förbereda..
Det är så att detta blir första julen sen jag flyttade hemifrån, min och sambons lilla grabb blir dessutom 1 år i mellandagarna. Hur som helst, vi båda studerar och har därför inte en alltför fet plånbok just nu (men har ändå helt ok med pengar) och jag undrar vart jag kan köpa billiga och fina juldekorationer? Tidigare år har jag handlat på Rusta, men har nog aldrig hittat tex gardiner som jag gillat där och gardiner är ju svindyrt..
Här har vi börjat köpa julklappar.. :)
Tror det blir att handla hem tidning ikväll då isåfall.
Beställde en massa julgardiner och krims krams från Jotex och Linea för närmare 2000:- idag, sååå glad!
Här snöar det!