Inlägg från: M 1980 |Visa alla inlägg
  • M 1980

Jag längtar till jul!!!

Plastgran eller äkta gran, äkta så klart.

• M 1980
    ems87 skrev 2011-09-09 12:23:14 följande:
    Pga allergier i familjen så är jag uppväxt med plastgran, så det blir det för mig Drömmer Nån gång hade pappa en riktig gran (när föräldrarna skilt sig) och jag gillade inte det, den var äcklig, full med kryp, den luktade skog och barrade. Det finns plastgranar som är riktigt fina faktiskt. Lukten av plastgran är jul för mig Flört
    Gran ska ju lukta skog och barrade den så skötes den inte ordenligt, den ska ju vattnas och inte stå för nära element, jag brukar köpa kungsgranar, dom barrar just ingenting. Visst finns det fina plastgranar men tyvärr så blir dom inte lika vackra som en äkta.
  • M 1980
    meesa skrev 2011-09-09 12:27:20 följande:
    Yes, här passar jag in.. Kul att det finns så himla många ju-laddicts
    I år har jag tänkt mig den mysigaste julen någonsin, allt ska vara perfekt från julstädningen till gardiner, pynt och julmat. Att vara föräldraledig skafar ju inte heller  
    Får nog börja snickra på en julklappslista dock, det har jag inte börjat med än. 
    Försöker alltid vara föräldraledig en vecka före jul, försöka hinna med att gör lite mysiga saker med ungarna o.s.v.
  • M 1980
    Nina 160 skrev 2011-09-09 12:35:34 följande:
    Söker en sida på internet där man kan beställa fina tomtar och annat kul men jag kommer inte på vad den heter någon som har en aning vilken jag menar? Allt ät jätte billigt!
    Den enda sida jag kan komma på är fyrklovern.se men tyvärrr så är ingenting där billigt!
  • M 1980

JULFILMER

A Cristmas Carol
    Home Alone 1 & 2
    Polarexpressen
    Ett päron till farsa firar jul
    Gremlins
    it´s a wonderful life
    White Cristmas
    Scrooged

• M 1980
    Nina 160 skrev 2011-09-09 12:54:33 följande:
    Jag älskar också se julfilmer!
    Ja vi försöker se en film varje kväll en vecka innan julafton.
  • M 1980
    Nina 160 skrev 2011-09-09 13:01:20 följande:
    Mysig tradition!
    Ja vi har några traditioner och att se på julfim är en.
  • M 1980
    ems87 skrev 2011-09-09 13:27:01 följande:
    Den stod inte nära element. Nja, skog luktar inte jul för mig :) Jag är uppväxt med plastgran och det är äkta jul för mig Skrattande
    Är du nöjd så är jag nöjdFlört
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!