Inlägg från: Anbe |Visa alla inlägg
  • Anbe

Jag längtar till jul!!!

Har börjat fundera på julklappar jag med.
    Har bestämt vad stora sonen(18 år) ska få och det känns så himla skönt eftersom han är så svår att hitta på julklappar till.
    Stora tösen önskar sig dvd boxar med olika tvserier som hon tycker är bra.Tänkte jag skulle börja småhandla det nu.Sedan får vi se vad dom mer önskar sig och vad jag ska köpa till dom andra barnen.

En affär jag var i igår hade börjat plocka fram julsaker.MYSIGT!!!Tomte

• Anbe
    Mariohn skrev 2010-08-30 18:50:11 följande:
    Hahaha jag bor vid affären! Den är given när det nalkas jul
    Perfekt juSkrattande!!!
    Dom har mycket kul till släktingar som är svåra att hitta julklappar till!
  • Anbe
    Pigelinen skrev 2010-09-07 08:11:05 följande:
    såg på GeKåsbloggen igår att de nu äntligen tagit fram julsakerna där, blir nog en tripp dit snart
    Ska dit om ca 2 veckor.......längtar!!!Tungan ute
  • Anbe
    Candygirl xxx skrev 2010-10-03 23:24:30 följande:
    Fick sms häromdagen från Blossa:
    Tack för din beställning av Blossa 10. Flaskorna beräknas finnas i din Systembolagsbutik om ca en vecka
    Jag medSkrattande Längtar!!!!
  • Anbe
    Jenny1 skrev 2010-10-04 14:53:50 följande:
    Julen är räddad!! Fick precis min semesteransökan beviljad! Så nu blir det julfirande hos min syster i småland. Längtar!
     Grattis till dig
    Själv lämnade jag in min julledighetsansökan 17 augusti men har fortfarande inte fått svarSkrikandes
  • Anbe
    Shadilly skrev 2010-10-14 18:29:01 följande:
    DET HAR SNÖAT HOS MIG!!!
    Ååååå lyckos dig!!!
  • Anbe

Tänk att man kan bli så löjligt underbart glad för lite vittTungan ute höll på att städa igår morse,tittade ut och det tokvräkte ner snö! Blev så glad att jag var tvungen att springa ut och känna på den. Senare på jobbet idiotförklara dom mig när jag berättade.
    Det bästa av allt var att det kom mer snö igårkvällSkrattande

• Anbe

Haha nu e ni allt ute i väldigt god tid med julandetSkrattande
    Fast jag älskar också julen och längtar lite lite jag med!Flört

• Anbe
    Frökenolson skrev 2011-08-15 21:36:23 följande:
    skulle med vilja gifta mej ute på vintern i snö... men gubben vill inte gifta sej alls... Men viist vore det mysigt.. Gärna kring lucia...
    Vi gifte oss 26 dec för många, många år sen men det var jättemysigt. Julgran i kyrkan och hur mysigt som helst.
  • Anbe

Nån som har tips på bra deckar/thriller böcker till en karl?

• Anbe

Mina tomtar tar ledigt till helgen tror jagTungan ute
    Utebelysningen får vara kvar några veckor till.Den är ganska mysig att ha när man sitter i badtunnanSolig

• Anbe
    Koppkaka skrev 2012-08-31 12:10:25 följande:
    Oj det var ett stort beslut! Jag säger som Gustav Svensson; "tycker om och tycker om, den ska STÅ där!!"
    Haha just det
  • Anbe

Ullared i torsdags alla klappar klart utom till min bror. Singel 40 år m hund. Förslag runt 500 kr ?
    Ps hunden har jag redan köpt juklapp till ;) 

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!