Jag var på Panduro Hobby i Farsta i dag, och de hade en massa julpyssel som var nersatt med 70%... tex kit för att göra julkort, och att dekorera ljus mm. (samt en massa annat skoj till ett bra pris)
Jag har en grötservis från Fyrklövern, som används till jul varje år. Har haft den i kanske 15 år...
Tyvärr så öppnade jag aldrig det första paketet som jag fick, för då hade jag skickat tillbaka det, eftersom den "röda" färgen är typ orange... Jag är löjligt noga att ska jag ha rött till jul, så ska det vara RÖTT, inte orangerött... Men men, grötservisen är ganska gullig ändå.
Jag har redan bestämt mig vad jag ska köpa till min son som föds i oktober i julklapp... Han ska få en sådan här: http://www.ellos.se/dv/1-Leksaker-Hobbyochpyssel-Parlor/Micki/_/N-f72Z1z13zs3Z1z141xe?Nr=283177 den verkar jättekul, även om jag troligen kommer att hata bollarna...
Härom dagen var jag på Coop Forum, och såg att de hade böcker på 70%rea också, och boknörd som jag är så ska jag dit senare i veckan och lägga upp ett litet lager till min son och andra barn... Min mans brorsöner, 3 och 5år, brukar alltid få böcker av mig/oss julklapp och till födelsedagar. Nu vet jag att de inte läser så mycket, men den dagen de kommer på att läsa är kul, så ska de ha ett gäng böcker att välja på, tycker jag.