Inlägg från: raggarprinsessan |Visa alla inlägg
  • raggarprinsessan

Jag längtar till jul!!!

hej alla julälskare vill bara upplysa om att på WILLYS säljs julmust :D här iallafall (inget skämt)

// en julälskande tonårsraggarprinsessa

japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se
  • raggarprinsessan

längtar till julen tills tomtar o julpynt kommer fram ånngrar dock att ja inte köpte julmust ska iallafall göra kola (vi har bara hemgjord kola på julen) nån dag

japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se
  • raggarprinsessan

nån mer än jag som lyssnar på julmusik året om :D längtar när ja fyller är det prick 2 månader kvar till julafton

• raggarprinsessan
    dio skrev 2010-10-17 18:22:44 följande:
    Haha jodå, en och annan jullåt lyssnas på året om
    jag lyssnade på tomten jag vill ha en riktig jul å sjöng samtidigt min mamma kom in och asgarvade
  • raggarprinsessan
    Frökenolson skrev 2011-05-16 20:32:52 följande:
    smyglyssnar när jag pyyslar ibland, allt från juli till jul ;)
    Än känns det långt borta dock..
     jag brukar känna varför sluta lyssna på bra musik bara för att det inte är den tiden på året

Har julmusik i moblen på datan överallt
    allt ordnar sig www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se kolla där
  • raggarprinsessan
    carro 81 skrev 2011-05-27 22:13:20 följande:
    Härligt att fler längtar lite smått till julen redan nu! Min längtan brukar bryta ut på allvar i augusti men jag längtar lite under hela året. Jag hade lite funderingar på att åka till Tomteland nu i sommar men tror att det blir mysigare att åka i december. Idag är det faktiskt precis ett halvår kvar till första advent!
    det hade jag inte en aning om att d bvar
    allt ordnar sig www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se kolla där
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!